معرفی بهترین و ضروری ترین برنامه های آفلاین اندروید

اگرچه Mobile data و Wi-Fi راحت ترین و سریع ترین راه به روز کردن اپلیکیشن ها می باشد. اما هنوز روزهای پایان ماه و تعطیلات وجود دارند که فرصت باز خرید و شارژ کردن اینترنت را نداریم. در این مواقع، تنها چیزی که نیاز داریم برنامه های آفلاینی می باشند که حتی در شرایط بی اینترنتی بدون نیاز به آنلاین بودن کار کنند. در اندروید، برنامه های بی نظیری وجود دارد که حتی در شرایط سوت و کور آفلاین به خوبی سرگرمتان می کنند.

  • FeedMe

اگر شما هم مانند من یک تُن اخبار از بسیاری از منابع معتبر گوناگون را دنبال کرده و می خوانید، از اپلیکیشن FeedMe RSS Reader ساده نگذرید! این برنامه هر آنچه که نیاز دارید از آخرین رویدادها و وقایع تا آخرین تجزیه و تحلیل ها و نقدها را به استحضار شما خواهد رساند. و از قابلیت های محبوب این برنامه آن است که شما حتما نیاز ندارید اینترنت داشته باشید و در مواقعی که در عالم سوت و کور بی اینترنتی خودتان غوطه ور شده اید می توانید اخبار FeedMe را زیر و رو کنید. Feedly، InoReader، Bazqux، The Older Reader، Feedbin و… منابع خبری این برنامه می باشند. و قطعا در آینده منابع خبری بیشتری به این فهرست اضافه خواهند شد.

  • AccuWeather

واقعا هیچ چیز مهم تر از یک برنامه دقیق پیش بینی آب و هوا آن هم آفلاین وجود ندارد! در فهرست برنامه های مرتبط با آب و هوا تنها AccuWeather است که یک امتیاز برتر دارد. آن هم قابلیت چک کردن برنامه به صورت آفلاین می باشد. با این حال، این برنامه آب و هوای 15 روز پیش رویتان را پیش بینی خواهد کرد. و این بدان معناست که اگر به مدت دو هفته اینترنت نداشته باشید از طریق این برنامه خواهید دانست که 15 روز آینده را کلاه زمستانی سر کنید، چتر به دست بیرون بروید و یا لباس خنک بپوشید. و این اصلا قابلیت کمی نیست!

  • Amazon Kindle

برنامه های eBook reader بخصوص اگر آفلاین باشند قادرند شما را بدون نیاز به اتصال مجدد اینترنت تا ساعت ها سرگرم نگه دارند. اگر یک خواننده حرفه ای کتاب ها هستید، Kindle یکی از بهترین انتخاب هاست. نه تنها به وسیله آن به هزاران کتاب دیجیتال دسترسی پیدا خواهید کرد بلکه با صدها گزینه دیگر شما را به یک تجربه بسیار عالی در خواندن کتاب سوق می دهد. بنابراین، یک کتاب را به رایگان انتخاب کرده و یا بخرید. سپس آن را روی دستگاهتان ذخیره کنید و بدون نیاز به اتصال اینترنت با خیال راحت بخوانید. اگرچه سیستم Google Play Books مشابه با این برنامه می باشد اما بدلیل مشکلات در همگام سازی انتخاب دومتان خواهد بود.

  • Offline Dictionaries

اگر در یک کشور خارجی هستید و به زبان آن جا مسلط نیستید، برقراری ارتباط با افراد محلی بسیار حائز اهمیت می باشد. Offline Dictionaries یک برنامه اندروید رایگان است که به لطف دیتابیس بزرگ از واژه های مترادف و پشتیبانی از 50 زبان دنیا خود را از سایر برنامه های دیکشنری متمایز کرده است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی بهترین و ضروری ترین برنامه های آفلاین اندروید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *