معرفی بهترین و آسان ترین راه ها برای ضبط تماس های آیفون

موارد بسیاری وجود دارد تا شما بخواهید تماس های تلفن همراهتان را ضبط کنید. به ویژه اگر پای تماس های کنفرانس کسب و کار، خدمات به مشتریان، مصاحبه و تمام مسائل مهم به میان بیاید ناخودآگاه فکر می کنید چه می شد اگر تماس را ضبط کرده بودم تا باز دوباره به آن ها گوش بدهم؟ مشکل اینجاست که هیچ گونه تلفن همراه به خصوص آیفون تنظیمات پیش فرض به منظور ضبط تماس را تعبیه نکرده اند. بنابراین، اگر کاربران بخواهند تماس هایشان را ضبط کنند باید از برنامه ها بهره مند شوند.

بسیاری از برنامه های ضبط تماس در فروشگاه App Store وجود دارند. فقط باید در نظر داشته باشید تا بهترین برنامه های مرتبط را دانلود و یا خریداری کنید.

  • Call Recorder – IntCall

Call Recorder -IntCall از TeleStar Ltd به شما امکان ضبط تماس های ورودی و خروجی برای شماره های داخلی و بین المللی را داده است. بدین وسیله، شما قادر خواهید بود تا تماس های ضبط شده تان را روی دستگاه تلفن همراه خودتان ذخیره کنید و نه در هیچ سرور ثالث دیگر! در واقع، این برنامه امکان مدیریت ضبط تماس هایتان را بر روی دستگاهتان داده است. شما می توانید برای هر کدام از ضبط هایتان عنوان گذاری کنید. آن را روی تلفن همراهتان اجرا کنید. فایل را ایمیل و با iTunes همگام سازی کنید. همچنان که امکان ارسال فایل ها را دارید می توانید آن ها را پاک کنید. و آنچه که حائز اهمیت می باشد این است که ضبط تماس هایتان حاوی فایل پشتیبان می باشد. بنابراین، دیگر نگران از دست رفتن ضبط های مهم نخواهید بود.

این برنامه به منظور استفاده آسان است. شما یک تاریخچه از ضبط تماس هایتان دارید. قابلیت پنهان کردن شماره تلفن خود به هنگام تماس و فهرست قیمت هر تماس متناسب با هر دقیقه (در کشور خودتان) را هم در دسترستان می باشد.

همچنان که قادر به دانلود رایگان این برنامه می باشید احتمالا بخواهید در ادامه سایر تعرفه های آن را هم خریداری کنید. و قیمت یک تعرفه آن 0.99 دلار می باشد. این برنامه سازگار با آیفون، آیپد و آیپاد می باشد.

  • TapeACall

TapeACall از Epic Enterprises به شما امکان ضبط تماس های ورودی و خروجی در ایالات متحده و همچنین در سطح بین المللی را داده است. اگر از این برنامه استفاده کنید هیچ گونه محدودیت برای مدت زمان و یا تعداد ضبط تماس هایتان وجود ندارد. از طریق این برنامه، شما می توانید ضبط تماس هایتان را روی کامپیوترتان دانلود و آن ها را در Dropbox، Evernote و یا Google Drive آپلود کنید. سپس آن ها را از طریق ایمیل، پیام متنی، فیسبوک و توییتر به اشتراک بگذارید.

از طریق این برنامه، قادر خواهید بود تا تماس ها را در بکگراند تلفن همراهتان اجرا کرده و اطلاعیه های تماس هایتان را مشاهده کنید. اگرچه رابط کاربری بسیار واضح و آسان است اما برنامه پس از نصب و راه اندازی با یک آموزش شروع می شود.

برنامه نام برده در دو نسخه رایگان و غیررایگان عرضه شده است. و قیمت نسخه غیررایگان آن 9.99 دلار می باشد. اگرچه قیمت آن نسبت به دیگر برنامه ها گران است اما بسته به کاراییتان باید ارزش خرید را بسنجید.

  • Call Recorder Unlimited

استفاده از برنامه Call Recorder Unlimited از TelTech Systems بیشتر از آن که متفاوت باشد حال و هوای فضای TapeACall را به کاربران داده است. شما در این برنامه می توانید تماس های ورودی و خروجی در ایالات متحده و سایر کشورها را ضبط کنید. سایر امکانات این برنامه اعم از پاک کردن، به اشتراک گذاشتن و… مشابه TapeACall می باشد. با این تفاوت که شما می توانید نسخه رایگان این برنامه را دانلود کرده و به منظور ارتقاءسازی آن ماهانه مبلغ 1.99 دلار را پرداخت کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی بهترین و آسان ترین راه ها برای ضبط تماس های آیفون

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *