معرفی بهترین برنامه های مدیریت اطلاعات ( اندروید )

manage

در کار های اداری مقدار زیادی اطلاعات و مسئولیت وجود دارد که نیاز به رسیدگی و بررسی کردن دارد و مدیریت تمامی فایل ها زمان بر است. ولی با در نظر گرفتن اینکه ما در جهانی مدرن زندگی می کنیم می توانیم از مقدار زیادی اپلیکیشن که به ما در مدیریت فایل های اداری کمک می کنند استفاده کنیم.

Asana

یکی از بهترین اپلیکیشن هایی است که همه می توانند از آن برای مدیریت کار های خود استفاده کنند.در این برنامه می توانید برای هر کاری که میکنید یک بخش اضافه کنید و Task هایی را به سلیقه خود اضافه کنید تا همیشه مدیریت کار های خود را به صورت دقیق بررسی و زیر نظر داشته باشید.جهت دانلود ASANA می توانید از لینک زیر اقدام کنید.

دانلود ASANA

Business Card Holder

این اپلیکیشن که با ظاهر و رابط کاربری شیک طراحی شده به شما این امکان را می دهد تا مشخصات هر مشتری یا عرضه کننده را مانند یک کارت ویزیت ذخیره کنید و دیگر نیاز به نگه داشتن کارت ها نداشته باشید.برای دانلود بر روی لینک کلیک کنید.

دانلود Card Holder

CamScanner

این یک برنامه بسیار مفید و کار آمد می باشد که به شما کمک می کند با استفاده از دوربین مدارک مهمی را که قصد نگه داری از آنها دارید را ثبت کنید.مدارکی مانند : کارت های ویزیت – سند – فاکتور ها و …این برنامه رایگان بوده و می توانید آن را از لینک زیر دریافت کنید.

دانلود SamScanner

Evernote

این برنامه بسیار عالی به کاربران این اجازه را می دهد که هر گونه فایل و سندی را ثبت و ذخیره کنند.فایل هایی مثل عکس – فایل های صوتی – ویدئو ها و لیست ها …همچنین می توانید لیست های خود را در این برنامه ذخیره کنید.این برنامه بسیار کار آمد می باشد و به هر کسی که به دنبال اپلیکیشنی می گردد که اطلاعات خود را در آن ذخیره کند پیشنهاد می شود.جهت دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود Evernote

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی بهترین برنامه های مدیریت اطلاعات ( اندروید )

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *