معرفی بهترین بازی های آفلاین اندروید

هنوز زمان ها و مکان هایی هستند که در آن دستگاه شما اتصال به اینترنت را از دست می دهد و شما تصور می کنید آخر دنیا رسیده! چنانچه در این زمان ها و مکان ها گیر افتادید، عصبی نشوید. راه حل ساده است. ما در این مقاله به معرفی بهترین بازی های آفلاین اندروید پرداخته ایم تا در این مواقع احساس تنهایی نکنید.

!Make More

mak“Make More”، یکی از سرگرم کننده ترین بازی های اندروید به شمار می رود که بیشتر مناسب یک دوره کوتاه بازی کردن است. مانند وقت هایی که در زیرزمین گیر افتاده و اینترنت نداشته اید. اما این بازی به ظاهر عجیب غریب شما را با لمس های تُند تُند و پشت سر هم سرگرم نگه می دارد. و شما باید با سرعت هرچه تمام تر روی صفحه موبالیتان ضربه بزنید. خب… بیشتر از آنچه که تصور می کنید سرگرم کننده است.

در این بازی جالب شما باید با سرعت هرچه تمام تر کار کنید (ضربه بزنید) تا رئیستان را ملاقات کنید. و هر امتیازی که در بازی بدست آوردید را خرج استخدام کارمندهای دیگر در کارخانه کنید.

ممکن است در ادامه بازی از شما تقاضای حساب کاربری Google Play کند اما تا وقتی که موبایل شما در حالت هواپیما است، مشکلی نخواهد بود.

Minecraft: Pocket Edition

lk“Minecraft: Pocket Edition”، تاکنون یکی از فروش ترین بازی ها به شمار می رود. اگرچه نسخه اندروید آن به اندازه نسخه های کامپیوتری پرطرفدار نیست اما به لطف بروزرسانی های مکرر بیشتر شبیه نسخه کامپیوتری شده است.

Minecraft: Pocket Edition به شما یک جعبه پُر از ماسه ارائه می دهد و بدین وسیله از شما می خواهد با آن به ساختن بپردازید و یا برای بقاء خودتان تلاش کنید.

اگر قصد ساختن دارید می توانید ساختمان ها و ماشین های موثر بسازید. و اگر قصد زنده ماندن/بقاء دارید باید بتوانید با حمله اوباش در شب مقابله کنید. در این صورت باید به کشف آیتم ها و تجهیزات جدید بپردازید.

Alto’s Adventure

pgv

“Alto’s Adventure”، فقط چند ماه است که برای اندروید ارائه داده شده است. اما در حال حاضر بهترین بازی آفلاین و حتی ممکن است بهترین بازی در فهرست پیش رویتان باشد.

در ماجراجویی Alto، شما باید اسنوبرد یک دونده خودکار (اتوماتیک) را در کوهستان هدایت کنید. مراحل این بازی گوناگون است و شما در هر مرحله به موفقیت های متفاوت دست پیدا خواهید کرد.

ما به شما توصیه می کنیم این بازی جذاب را از دست ندهید!

Earn to Die 2

son“Earn to Die 2” یک بازی مهیج دیوانه کننده است. این بازی بدین صورت است که شما سوار بر یک کامیون شده اید باید زامبی ها را زیر بگیرید! البته شما می توانید از سلاح نصب شده بالای کامیونتان استفاده کنید. بنابراین هرچه زامبی بیشتری بکشید جایزه نقدی بیشتری گرفته و وسایل مجهزتر می خرید.

Swamp Attack

b

در “Swamp Attack” باید از کلبه کوچکتان در برابر مخلوقات یک مرداب دفاع کنید! گرافیک خیره کننده این برنامه از امتیازات آن به شمار می رود. از این رو، ایده و گرافیک فوق العاده این بازی ارزش دانلود و نصب کردن را دارد.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی بهترین بازی های آفلاین اندروید

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. ماین کرافت بهترین بازی آفلاین نیست بلکه بهترین بازی آفلاین هم هست:|. حالت آنلاین هم داره، و همینطور سرور. البته این بازی در کشور های مذهبی محبوبیت زیادی نداره. ولی در سایر کشور ها آنقدر محبوبیت داره که با استفاده از آن آموزش و تدریس میکنن، اگه در گوگل چست و جو کنید. و حتی کلوپ های بازی ماین کرافت هم هست، مدرک هم در گوگل مپ.