معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید

در حال حاضر Google بیشترین تعداد برنامه ها را از هر فروشگاه موجود پوشش داده است. اگرچه این نکته برای دارندگان سیستم عامل اندروید بسیار خوب و حائز اهمیت است اما مشکل مرتبط به این موضوع همانند یافتن گندم در کاهدان است. پیدا کردن یک برنامه مناسب در این انبار پر از برنامه بسیار دشوار می باشد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با مهم ترین و بهترین برنامه های سیستم عامل اندروید آشنا کنیم. پس همه برنامه هایتان را که تاکنون نصب کرده اید و قرار است در آینده نصب کنید فراموش کنید و با ما همراه شوید!

  • AZ Screen Recorder

اگر به هر دلیل خواستید از صفحه نمایشتان و آنچه در حال انجام آن هستید ویدیو ضبط کنید از AZ Screen Recorder بهره مند شوید. اگر قصد نمایش مهارت های حرفه ایتان در بازی Candy Crush و یا هر برنامه دیگری را به دوستانتان دارید باید یک برنامه ضبط کننده صفحه نمایش روی دستگاهتان داشته باشید. و قطعا این برنامه از بهترین هاست. زیرا که شما بدون هیچ گونه محدودیت و تبلیغ قادر به استفاده از آن خواهید بود.

  • Greenify

عمر باتری مهم است. و بیشتر اپلیکیشن هایی که کندتر نصب می شوند بیشتر تشنه باتری دستگاهتان می باشند. Greenify با توقف این اقدام تلاش کرده تا برنامه های شما با راحتی بیشتر اجرا شده و در صورت عدم استفاده از برنامه هایتان آن ها را به خواب زمستان ببرد.

  • Everything Me Launcher

یکی از زیبایی های اندروید گزینه های سفارشی سازی آن است که تنها روی دیگر پلت فرم ها قابل دسترس نمی باشد. سفارشی سازی بدین معناست که شما می توانید یک اپلیکیشن لانچر دیگر توسط گوگل نصب و راه انداازی کنید. و Everything Me یکی از مفیدترین آن هاست. طراحی این اپلیکیشن بدین گونه است که شما به سادگی قادر به دسترسی برنامه های موردنیاز و موردعلاقه تان خواهید بود.

  • Duolingo

در فهرست برترین برنامه ها مسلما Duolingo یک برنامه کاملا رایگان بوده که به شما در یادگیری یک زبان جدید در جهت بهبود مهارت های فعلیتان کمک خواهد کرد. نگران نباشید! در این برنامه هیچگونه تبلیغات و هزینه پرداختی پنهان وجود ندارد. بنابراین، دانلود و نصب آن بسیار عادلانه است. بخصوص که این برنامه مدام در حال بروزرسانی بوده و با در اختیار گذاشتن قابلیت های جدیدتر شما را به چالش های برتری در زمینه یادگیری می کشاند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *