معرفی بازی Gear Club

اگر از طرفداران بازی های اندروید هستید و علاقه خاصی به سبک مسابقه ای دارید باید بدانید که جدید ترین بازی در سبک مسابقه ای که بسیاری از گیمر ها منتظر آن هستند در گوگل عرضه شده است.این بازی تحت عنوان Gear Club نسخه ای ویرایش شده از بازی Re Volt3 می باشد که به تازگی در گوگل پلی در لیست بهترین ها قرار گرفته است.

Gear Club یک بازی در سبک ماشین و مسابقه ای می باشد که توسط گروه بازی سازی France-based Eden Games اولین بار برای سیستم عامل های IOS مخصوص آیفون عرضه شد که بعد از چند روز میلیون ها نفر بازی دانلود کردند و بسیار موفق بود که بعد از مدتی برای سیستم عامل محبوب Android نیز عرضه شد.

این بازی مسابقه ای مانند اکثر بازی ها در این سبک با ماشین های گوناگون آغاز می شود که شما می توانید با مسابقه دادن و پول جمع کردن ماشین های مورد علاقه خود را خریداری کنید و با آن ها مسابقه دهید ولی قبل از هر چیزی باید مسابقه ها را ببرید.به طور کلی بازی شامل 29 ماشین می شود که شامل ماشین های محبوبی از جمله BMW M6 Coupé, Lotus Exige S, McLaren 570S-Mercedes SLS AMG می باشد.

شما با مقدار پولی که از مسابقه ها جمع می کنید می توانید قسمت های مختلف ماشینی که خریداری کردید را ارتقاء دهید مثل موتور – چرخ ها – نیترو و … با ارتقاء دادن ماشین سرعت آن افزایش می یابد که در نتیجه در مسابقات سریع تر حرکت می کنید و احتمال اول شدن شما بیشتر می شود.

اگر شما هم جذب این بازی اندرویدی شدید می توانید همین الان از طریق لینک زیر اقدام به دانلود و نصب آن کنید و از مراحل زیبای بازی لذت ببرید.دانلود  Gear Club

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی بازی Gear Club

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *