معرفی بازی رامبدبان

رامبدبان

نمی دانم چقدر برنامه ی خندوانه را دنبال می کنید و با مجری آن، رامبد جوان، آشنا هستید؟! بتازگی رامبد جوان برای سرگرمی افراد و ایجاد شادی و نشاط در میان مردم یک بازی را تهیه دیده است که می توانید برای گوشی اندرویدی خود با ارسال عدد 1 به شماره ی 307222 لینک دانلود این بازی را دریافت کرده و در گوشی خود نصب نمایید.

پس از دریافت لینک دانلود و نصب بازی با شماره تماس خود و دریافت کد فعالسازی، بازی برای شما اجرا خواهد شد. در بازی بخشی به عنوان راهنما تهیه شده که شرایط بازی را برای شما بازگو کرده و در هرمرحله جوایزی برای شما در نظر گرفته است که در آخر هر مرحله می توانید آن ها را دریافت نمایید.

رامبدبانویژگی های بازی مهیج رامبدبان

در این بازی می توانید لحظات خوبی را سپری کرده و همزمان با انجام این بازی هدایای ارزنده ای را دریافت نمایید. با کارت هایی که در داخل بازی دریافت می کنید می توانید بدون هیچ گونه قرعه کشی برنده ی جایزه بشوید. با سکه های این بازی (رامزی) می توانید لوازم و کارت جایزه خریداری نمایید. بمب جایزه بخشی است که با سرعت و دانش خود می توانید بدون قرعه کشی برنده ی جوایز نقدی بشوید. در داخل بازی مینی گیم هایی در نظر گرفته شده است که کاربران می توانند لحظات خوب و شادی را در زمان بازی بگذرانید.

رامبدبانجوایز هفتگی

رامدبان فقط یک بازی تفریحی نمی باشد و در جریان این بازی شما امتیازاتی را در یافت می کنید که می توانید به جوایز این بازی دسترسی داشته باشید. در این بازی شما یک سری حروف الفبا در اختیار دارید که می توانید بانک حروف الفبای خود را گسترش داده و بدون قرعه کشی جوایز ارزنده ای را دریافت کنید و این جوایز به صورت هفتگی بوده و در هرهفته می توانید شانس خود را امتحان نمایید.

رامبدبانبمب جایزه

این بخش از بازی رامبدبان، چالش دقت و سرعت می باشد؛ می توانید سریعا و با دقت به سوالات این بخش پاسخ داده و برنده ی روزانه ی این جوایز نقدی این بازی باشید. سوالات هر مسابقه در این بخش از یک ویدئویی که در بخش ویدئو ها در اختیار کاربر قرار داده می شود، استخراج شده و باید قبل از پاسخگویی به سوالات، این ویدئوی مربوط به آن بازی را مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید  اپلیکیشن خندوانه + دانلود

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

4.9/5 - (8 امتیاز)

نظرات در مورد : معرفی بازی رامبدبان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *