معرفی اکسپریا XA2 پلاس کمپانی سونی

اکسپریا XA2 پلاس

اکسپریا XA2 پلاس | یکی از کمپانی هایی که مدتی است طرفداران خود را با تغییر طراحی های خود غافلگیر نمی کند، کمپانی سونی است که مدتی پیش ، یعنی تقریبا در اوایل سال جاری از دو گوشی هوشمند خود یعنی اکسپریا XA2 اولترا و اکسپریا XA2 رونمایی به عمل آورد که هم اکنون در این شرایط برخی از طرفداران خود را توانست تا حدودی با استفاده از قابلیت های این دو گوشی هوشمند غافلگیر نماید ولی اکنون با افزودن اکسپریا XA2 پلاس جانی دوباره به این خانواده از گوشی های خود بخشید.

این گوشی هوشمند دارای یک دوربین 23 مگاپیکسلی با پردازنده ی اسنپدراگون 630 می باشد که همانند اکسپریا XA2 اولترا یک گوشی هوشمند میان رده به حساب می آید ولی از لحاظ نوع طراحی با دو گوشی دیگر این کمپانی تفاوت داشته و دارای یک نمایشگر بسیار عریض با حاشیه های کم می باشد. اکسپریا XA2 پلاس کمپانی سونی اولین گوشی هوشمتد از سری XA2 این کمپلانی با نسبت تصویر 18:9 می باشد.

اکسپریا XA2 پلاس

پنل 6 اینچی از نوع LCD این گوشی هوشمند دارای رزولوشن +Full HD می باشد و از محافظ صفحه نمایش گوریلا گلاس 5 بهره مند می باشد. پردازنده اسنپدراگون 630 نیز یک پردازنده 8 هسته ای با قدرت 2.2 گیگاهرتزی و پردازنده ی گرافیکی Adreno 508 را در خود جای داده است. رم این گوشی 4 یا 6 گیگابایت و حافظه داخلی آن 32 یا 64 گیگابایت اعلام شده،ولی دارای یک درگاه کارت حافظه جانبی برای افزایش فضای ذخیره سازی نیز می باشد.

سنسور 23 مگاپیکسلی 1/2.3 اینچی از نوع Exmor RS در این گوشی هوشمند داری یک لنز عریض 84 درجه ای و ضریب گشودگی دیافراگم f/2.0 می باشد. حداکثر میزان حساسیت این سنور به عدد ISO 12800 می رسد که توانایی این را دارد که ویدیوهایی با رزولوشن 4K یا صحنه های آهسته با نرخ 120 فریم بر ثانیه را ثبت برای کاربر ثبت نماید. در پنل جلوی دستگاه نیز شاهد یک دوربین 8 مگاپیکسلی با سنسور 1/4 اینچی از نوع Exmor R و لنز فوق عریض 120 درجه ای هستیم که داری ضریب گشودگی دیافراگم f/2.4 می باشد.

اکسپریا XA2 پلاس

این تازه وارد کمپانی سونی دارای 9.6 میلیمتر ضخامت و 205 گرم وزن می باشد که تا حدودی بیشتر از انتظار می باشد. با استفاده از زبان طراحی OmniPresence که در ابتدای سال جاری توسط سونی معرفی شد، سبب شده تا ظاهر گوشی های میان رده ی این کمپانی نیز بهبود داشته باشد و بسیاری از کاربران و افراد نیز شاهد این طراحی جدید با یک بدنه ی فلزی بسیار شیک و جذاب باشند.

بیشتر بخوانید  ورایزون در سیزدهم اگوست سونی اکسپریا Z4v را روانه بازار میکند

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی اکسپریا XA2 پلاس کمپانی سونی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *