معرفی اچ تی سی U12 لایف

U12 لایف

اچ تی سی U12 لایف | تا به امروز درخصوص گوشی میان رده ی جدید کمپانی اچ تی سی شایعات زیادی مطرح شده است و افراد زیادی نیز مشتاق رونمایی این گوشی هوشمند بودند تا ببینند آیا کمپانی اچ تی سی نیز می تواند دوباره به دوران اوج خود بازگردد یا نه؟! اکنون زمان آن فرا رسیده بود که کمپانی اچ تی سی به وعده ی خود عمل نماید و پرچمدار جدیدش را رونمایی کند که این رویداد در نمایشگاه IFA 2018 رخ داد.

اچ تی سی U12 لایف

اکنون نمایشگاه IFA 2018 در حال برگزاری می باشد و کمپانی اچ‌ تی‌ سی بر اساس وعده های قبلی اش، دقایقی پیش از گوشی جدید خود یعنی U12 لایف رونمایی به عمل آورد. گوشی میان‌ رده‌ ی جدید کمپانی اچ تی سی از یک طراحی جذاب بهره‌ مند می باشد و با قیمتی نسبتا مناسب، قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربران قرار می‌ دهد. اچ تی سی U12 لایف در اصل نسخه ی ضعیف‌ تر اچ‌ تی‌ سی U12 پلاس به حساب می آید و اساسا به‌عنوان یک گوشی میان‌ رده، دارای مشخصات بسیار خوبی است.

U12 لایف

این گوشی میان رده از یک صفحه نمایش 6 اینچی با کیفیست تصویر Full HD پلاس (2160 در 1080) با نسبت تصویر 18 به 9 و نسبت کنتراست 1500 به 1 استفاده نموده است که اساسا برای یک گوشی میان‌ رده، صفحه نمایش خوبی ببه شمار می رود. از بین سایر مشخصات اچ تی سی U12 Life می‌ توان به پردازنده ی هشت‌ هسته‌ ای اسنپدراگون 636 اشاره نمود. با نگاهی به ویژگی های U12 لایف، می‌ توان صراحتا گفت که پردازنده ی اسنپدراگون 636 تنها گزینه ای است که سبب می گردد نتوان آن را به عنوان یک گوشی پرچمدار نامید. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که انتظار می‌رود این پردازنده نسبت به اسنپدراگون 630 که در U11 لایف مورد استفاده بود عملکردی به میزان 40 درصد سریع‌ تر دارد.

U12 لایف

در پنل پشتی این گوشی هوشمند از یک دوربین دوگانه با سنسورهای 16 و 5 مگاپیکسلی بهره گرفته شده است که اولیین سنسور، دوربین اصلی به حساب می آید و دومین سنسور برای ایجاد افکت بوکه کاربرد دارد. قدرت پردازنده ی این گوشی هوشمند، این قابلیت را به‌کاربر می‌ دهد تا بتواند ویدیوهای 4K ضبط نماید. در پنل جلویی اچ تی سی U12 لایف شاهد حضور یک دوربین 13 مگاپیکسلی به منظور ثبت تصاویر سلفی هستیم؛ دوربینی که از فناوری تشخیص چهره، حالت زیبایی و همچنین فلش LED استفاده می نماید.

بیشتر بخوانید  اچ تی سی Desire 626 راه اندازی شد

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی اچ تی سی U12 لایف

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *