معرفی اچ تی سی دیزایر 12 و 12 پلاس

دیزایر 12 و 12 پلاس

در روز های پایانی سال 97 , شرکت اچ تی سی از دو گوشی تلفن هوشمند خود رونمایی کرد. این دو گوشی با نام های دیزایر 12 و 12 پلاس معرفی شده اند و همان طور که مشخص است عضو جدیدی برای خانواده دیزایر شمرده می شوند. درباره سایز بدنه مدل دیزایر 12 باید بگوییم اندازه ای حدود ۱۴۸.۵ در ۷۰.۸ در ۸.۲ میلی متر برای آن ثبت شده است، دارد و وزن آن نیز بیشتر از ۱۳۷ گرم نمی باشد. همین امر باعث شده این گوشی را در رده کامپکت قرار دهند.

دیزایر 12 و 12 پلاس

اگر در طراحی این دو گوشی دقت کنید متوجه خواهید شد که هر دوی آن ها بسیار شبیه مدل U11 همین شرکت هستند. یکی از این شباهت ها بدنه ای شیشه ای مانند است که محیط اطراف را بازتاب کرده و یکی از پر طرفدار ترین طراحی های بدنه شرکت اچ تی سی می باشد. دوربین سلفی ۵ مگا یکسل است که دارای لنزی با دیافراگم f/2.4 می باشد و در قسمت جلویی گوشی در لبه بالایی قرار گرفته است. دوربین اصلی یا دوربین پشتی 13 مگا پیکسل است , و دیافراگم لنز آن 2.2 می باشد که به فوکوس خودکار نیز مجهز است. از دیگر ویژگی های دوربین پشتی دیزایر U12 می توان به تشخیص فازی و auto – HDR اشاره کرد.

صفحه نمایش گر آن از نوع IPS LCD بوده و 5.5 اینچ است. برای پردازنده در این گوشی از یک چیپ ست ۶۴ بیتی که به 5 هسته از نوع MT6739 مدیاتک مجهز می باشد , استفاده شده است. برای این پردازنده 3 گیگا بایت نیز رم در نظر گرفته شده است. حافظه داخلی آن 32 گیگابایت ثبت شده است اما از آن جا که می توان در این گوشی از کارت حافظه میکرو اس دی استفاده کرد , در نتیجه می توان حافظه داخلی را به میزان دلخواه افزایش داد.

دیزایر 12 و 12 پلاس

بر اساس آن چه که در سایت اچ تی سی منتشر شده است به احتمال زیاد این گوشی در ماه آوریل وارد بازار شود , اما درباره رنگ های آن یا قیمت در نظر گرفته شده برای آن هنوز هیچ اطلاعاتی در اختیار ما نیست.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی اچ تی سی دیزایر 12 و 12 پلاس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *