معرفی اپلیکیشن YouTube VR

youtube VR

با جا افتادن هدست های واقعیت مجازی شاهد اپلیکیشن های زیادی در این زمینه هستیم که ما در این مقاله تصمیم گرفتیم به یکی از بهترین اپلیکیشن ها در این زمینه که برای دو سیستم عامل Android و IOS طراحی شده است بپردازیم.

zeiss-vr-one-youtube-1024x576شما با این برنامه قادر خواهید بود به تمامی ویدئو های واقعیت مجازی به طور اختصاصی و 360 درجه دسترسی داشته باشید و شاهد تجربه ای عالی باشید.ویدئو ها در این نرم  افزار کاملا حرفه ای بوده و صدا گذاری ها به دقت انجام شده تا حس واقعیت بیشتری را به شما القاء کند.تنها کاری که نیاز دارید این است که این نرم افزار را با دقت به سیستم عامل گوشی دریافت کنید و یک حساب کاربری برای خودتان درست  کنید و از ویدئو های بیشمار به صورت رایگان استفاده کنید.

unnamed2از ویژگی های این اپلیکیشن میتوان به 3 حالت نمایش 3 بعدی و واقعیت مجازی اشاره کرد و همچنین به کاربران این امکان را میدهد تا در هنگام دیدن ویدئو ها به مرورگر دسترسی داشته باشند و امکان جستجو برایشان فعال است.این برنامه که این هفته در گوگل پلی عرضه شد. تا الان بالای 50.000 بار نصب شده و برای نصب کردن اپلیکیشن نیاز به اندروید 5.0 به بالا دارید که میتواند از لینک زیر دریافت کنید.

دانلود اپلیکیشن VR

youtube-vr-app-03

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هدست واقعیت مجازی 29 دلاری

نظرات در مورد : معرفی اپلیکیشن YouTube VR

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *