معرفی اپلیکیشن Bitmoji

اپلیکیشن Bitmoji

اپلیکیشن Bitmoji | در گوشی های هوشمند جدید و بخصوص گوشی های آیفون کمپانی اپل ساخت ایموجی یک از جذاب ترین قابلیت های این گوشی های هوشمند می باشد و بسیاری از افراد این قابلیت آیفون ها را دوست دارند. در این میان برخی از گوشی های هوشمند نظیر مدل های پایین تر آیفون چنین قابلیتی را به صورت پیش فرض ندارند اما کاربران این دستگاه های می توانند با نصب اپلیکیشن Bitmoji به راحتی از این امکان بهره مند گردند.

اپلیکیشن Bitmoji

در صورتی که شما نیز از آن دسته اشخاصی هستید که علاقه دارید در ارتباطات‌ با دوستان خود در شبکه‌ های اجتماعی و پیام‌زرسان ها از ایموجی و استیکر استفاده نمایید، اپلیکیشن Bitmoji می‌تواند برایتان بسیار کاربردی باشد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌ توانید از چهره ی خودتان ایموجی‌ های مختلفی بسازید و برای دوستان خود ارسال نمایید. کتابخانه‌ ی بسیار بزرگی از انواع استیکرها در اختیار شما قرار داده شده است تا چیزی که می‌ خواهید را با سلیقه‌ ی خودتان طراحی نمایید.

این اپلیکیشن توسط یک کمپانی کانادایی به نام Bitstrips طراحی و عرضه شده است. اپلیکیشن Bitmoji به کاربران دستگاه های هوشمند سیستم عامل های اندروید و iOS به طور کانلا رایگان اجازه می‌ دهد تا بتوانند ایموجی خود را با استفاده از کتابخانه‌ ی بسیار خوبی که در این اپلیکیشن وجود دارد، بسازند و از استیکرهای تولید شده در پیام‌ رسان ها و شبکه های اجتماعی استفاده نمایند.

اپلیکیشن Bitmoji

کمپانی Bitstrips از ماه مارس سال 2016 میلادی تا به امروز به‌ عنوان یکی از کمپانی های تابعه‌ ی اسنپ‌ چت فعالیت داشته است ولی این شرکت، از سال 2007 تا 2016 میلادی که به طور رسمی به اسنپ‌ چت پیوست، به شکل یک شرکت مستقل فعالیت می نمود. این اپلیکیشن به کاربران این اجازه را می دهد تا بتوانند با استفاده از قالب‌ های از پیش تعریف‌ شده‌ ی موجود در آن، آواتار مد نظر را بسازند. به این منظور که بتوانید با استفاده از بیت موجی استیکر و ایموجی مورد نظر خود را بسازید، ابتدا باید این اپلیکیشن را نصب نموده و برای فعال‌ سازی آن تنها به یک حساب کاربری احتیاج خواهید داشت.

نسخه iOS

نسخه اندروید

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  مشکل مولتی تسکینگ آیفون با انتشار iOS 13.2.2 برطرف شد

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی اپلیکیشن Bitmoji

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *