معرفی اپلیکیشن خواستگاری + دانلود

خواستگاری

معرفی اپلیکیشن خواستگاری + دانلود : یکی از بازی جذاب و جالبی که کاربران اندرویدی می توانند از آن لذت ببرند بازی خواستگاری است ، البته شاید در نگاه اول با در نظر گرفتن سوالات ، معما وجدول بازی برایتان تکراری و خسته کننده باشد اما باید بدانید این بازی برای سوالات و پیاده سازی مسابقه از سبک خواستگاری استفاده کرده است که شاید برایتان بسیار جذاب و جالب باشد.

در بازی خواستگاری از شخصیت پردازی ها و فضاسازی های ایرانی استفاده شده که مورد پسند کاربران باشد . جالب است بدانید استفاده از اهنگ های نوستالژیک ایرانی و نمایش فضای زیبا و دلنشین موجب جذابیت گرافیک بازی شده است و به گونه ی که برای کاربران خسته کننده و کسل کننده نباشد. کاراکتر خواستگار می تواند در تیپ های مختلفی به خواستگاری برود . به صورت کلی این اپلیکیشن از لحاظ گرافیکی می تواند رتبه خوبی را کسب کند.

خواستگارینحوه ی بازی :

حین شروع بازی با سه لیگ چالشی مواج می شوید که  اصلی ترین کاری که شما در بازی انجام می دهید پاسخ دادن به سوالات پدر عروس می باشد. پیش تر از آنکه می خواهید به سوالات پاسخ دهید سه جعبه سوال برای شما نشان داده می شود که شما می توانید هر جعبه را به دلخواه انتخاب نمایید. زمان پاسخ دادن چند حرف را در اختیار دارید که برای ساختن جواب باید آنها را کنار یکدیگر بچنید. دقت داشته باشید در هر مرحله دو حرف اضافی وجود دارد . اگر پاسخ دادن به سوال برای شما سخت باشد عروس خانم می تواند شما را همراهی کند و شما از راهنمایی او برای پاسخ استفاده می نمایید. هر زمان که شما راهنمایی از عروس بگیرید از سکه های شما کم می شود . برای پاسخ دادن به هر سوال زمانی مشخصی تعیین شده است اگر زمان بیشتری می خواهید باید بین راهنمایی ها اولی ها را انتخاب کنید که زمان بیشتری داشته اند.

در صورتی که موفق نشوید پاسخ درست بدهید از حوصله پدر عروس کم می شود و مشکلاتی برای شما پدید می آید . لازم است در این برنامه سرعت عمل و دقت داشته باشد.

خواستگاریاین موضوع برای بازیکنان به عنوان یک چالش در نظر گرفته می شود ، هر چقدر پاسخ صحیح بدهید سکه ها و جام هایتان زیادتر می شود با این سکه ها می توانید به مرحله های بعدی بازی بروید ؛ از جام هایتان نیز می توانید برای شرکت در لیگ و سطح های بالاتر استفاده نمایید.

خواستگاریمانند دیگر بازی های هم سبک ، سکه های این برنامه رایگان هستند اما می توان سکه های بیشتری را نیز خریداری کرد.

خواستگاری

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی اپلیکیشن خواستگاری + دانلود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *