معایب پژو 508

پژو 508

کمپانی خودروسازی پژو یکی از کمپانی های پر قدرت در زمینه ی تولید خودروهای به صرفه و خانوادگی با طراحی فوق العاده جذاب و خشن می باشد که سالیان درازی است که در ایران و بازارهای ایرانی به فروش می رسد. پژو 508 نیز یکی از خودروهایی است که اخیرا پس از گذشت چند سالی که به دلیل تحریم ها خودروهای جدید پژو وارد ایران نمی شد، وارد بازار شد و هم اکنون ایران خودرو این محصول را به صورت پیش فروش عرضه می نماید.

پژو 508

همانطور که می دانید به دلیل قوانین گمرکی در ایران، قیمت خودروها تقریبا 3 برابر قیمت اصلی آن ها به فروش می رسد و خودروساز فرانسوی پژو نیز از این قاعده مستثنا نیست و بسیاری از محصولات آن که به تازگی وارد بازار ایران شده اند با قیمت های بالا به فروش می رسند. اولین قربانی این قیمت گذاری پژو 407 بود که با قیمتی نزدیک به 120 میلیون تومان طرفداران زیادی را به سوی خود جلب نکرد زیرا در این رنج قیمت خودروهای قوی تری نظیر خودروهای کره ای وجود داشت.

پژو 508

یکی از ایرادات بزرگ خودروهای پژو این است که نسبت به قیمت بالای خود قدرت پیشرانه ی بالایی ندارند و کاربران نسبت به پولی که می خواهند بابت خرید پژو 508 پرداخت نمایند را به خودروهای سایر برندها و کمپانی ها می دهند. پژو 508 دارای یک پیشرانه ی 1.6 لیتری معمولی (بدون توربو) با حجم 1598 سی سی و توان 120 اسب بخار می باشد که شتاب صفر تا 100 این خودرو 11.5 ثانیه است.

پژو 508

همین قدرت پایین موتور 508 سبب شده است که در بازار ایران کسی بابت این خودرو مبلغی نزدیک به 180 میلیون تومان پرداخت نکند و بجای خرید برند پژو از سایر برندهای کره ای و ژاپنی خودرو تهیه نمایند. تجربه نشان داده است که خودرهای پژو اکثرا به دلیل قیمت بالای خود می باشد که طرفداران زیادی ندارند و نمی توانند در دنیا افراد را به سمت خود جلب نمایند و در ایران نیز سالیان دراز است که چنین مسئله ای پیش می آید و در این میان ایران خودرو کماکان با این برند به طور سالانه قراردادهایی را امضا می نماید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معایب پژو 508

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *