معایب پژو 207i

پژو 207i

خودروی پژو 207 در ایران تفاوت زیادی با نسخه ی اصلی تولید شده در فرانسه دارد و به نوعی برخی از افراد می گویند این خودرو 206 پلاس می باشد نه 207! این خودرو در یک دوره وارد ایران شد و خط تولیدی در ایران به راه انداخت اما پس از اجرای تحریم ها این کمپانی فرانسوی طی یک تصمیم جنجالی تولید آن را متوقف کرد و دیگر 207 در ایران تولید نشد. پس از برجام دوباره کمپانی پژو با استقبال ایرانی ها روبرو شد و خط تولید در ایران راه انداخت که پژو 207i را تولید کرد. در واقع 207i خودرویی است که به شدت چینی است زیرا برخی از قطعات این خودرو به ایران نمی آیند و ایران خودرو برای تولید آن دست به دامان چینی ها شده است. شاید شما نیز قصد خرید این خودروی نو نوار شده ی ایرانی را داشته باشید اما پیش از خرید حتما این متن را مطالعه نمایید.

پژو 207i

نقص های پژو 207i

  • یکی از ایرادات اساسی این خودرو خشک بودن داشبورد آن می باشد. در ابتدا ممکن است با سوار شدن بر آن شاهد یک دیزاین طراحی جدید باشید ولی حیف که جنس این دیزاین پلاستیک خشک می باشد و پس از مدتی سوار شدن صداهای عجیب و غریبی از داشبورد این خودرو خواهید شنید! قلنج خودرو می شکند 🙂 اما نسبت به بسیاری از خودروهای داخلی هم قیمت، داشبورد خوبی دارد ولی انتظار داریم که خودروسازان داخلی رفته رفته از داشبوردهای نرم تر برای خودروهای خود استفاده نمایند.

پژو 207i

  • یکی دیگر از ایراداتی که به این خودرو وارد است، سواری خشک و خسته کننده ی آن می باشد، به خصوص در محور عقب! زمانی که شما 207i را خریداری می کنید قطعا با صداهایی در قسمت پشتی خودرو مواجه می شوید که باید مدتی از آن استفاده نمایید تا اینن صداها کاهش یابند و یا از کمک فنرهای نرم و لاستیک های خارجی استفاده نمایید.

پژو 207i

  • گیربکس خشک این خودرو نیز یکی دیگر از مسئله های این خودرو به حساب می آید، زیرا افراد در زمان رانندگی با این خودرو به دردسر می خوردند و در زمان تعویض دنده با صداهای عجیب و غریبی روبرو می شوند وحتی گیربکس اتوماتیک آن نیز با کمی تاخیر اقدام به تعویض دنده می نماید!

 

دیدگاه خود را در مورد پژو 207i با ما در میان بگذارید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معایب پژو 207i

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. من ۲ سال پژو ۲۰۷ داشتم.مدل ۹۷ بود از قدیمی ها با کرو ز و رینگ آلومینیومی و همه چی .گرفته بودم ۴۲۹۰۰۰۰۰.
    شاید ماشین‌واقعا شانسی هستش و بعضی هاش خوب درمیان و بعضیهاش بد ولی یه سری ایرادات داره که وقتی میرفتم نمایندگی تو اکثر ماشینها میگفتن هست.مشکلاتی که ماشین من داشت:
    ۱- کیفیت بد سیم کشی و برق: چون پدال گازش برقی بود بعد یه مدت ارور میداد وگاز نمیخورد .پدال عوض کردیم و هر کاری کردیم درست نشد مجبور شدیم کل سیم کشی ماشین رو عوض کنیم تا درست شه.یه ایرادی داره سیم کشی و برق ماشین‌که نمیتونن پیدا کنن مجبورن سیم کشی رو عوض کنن
    ۲- بعد یه مدت احتراق ناقص داشت که یه سیلندرش کار‌نمیکرد و هر کاری کردن تو نمایندگی مرکزی هم‌درست نشد که نشد. صدا میده بعد یه مدت به خاطر همین احتراق ناقص.شمع و وایر و همه چی عوض کردم فایده نداشت.مصرفش رو هم میبرد بالا همین احتراق ناقص و‌گاهی چراغ چکش روشن میشدبه خاطر همین ایراد فروختمش.وقتی حرارت ماشین بالا میرفت خوب کار نمیکرد.فقط تو زمستون و هوای سرد شتابش عالی بود تو ترافیک و گرما ماشین هن میشد واقعا.
    ۳-کروزش قاطی میکرد و چند بار میزدی عمل نمیکرد یا با تاخیر عمل میکرد.گاهی تو سرعتهای بالا تو جاده کروز میزدی ماشین یهو شتابش گرفته میشد و چراغ چکش روشن میشد.که هیچوقت نفهمیدن چرا.
    ۴-گیربکس صدادار و بد. منو میکشت تا میزدی دنده عقب.جا نمیرفت و صدا میداد لگد داشت دنده ش و قاطی میکرد گاهی
    ۵-کلاج سفت و اینکه جای پاش برای کلاج و ترمز و گاز خیلی کمه و پدالها خیلی خیلی بهم‌نزدیکن و گاهی میخوای گاز بدی ترمز میکنی با بالعکس. و طراحی کلاجش یه طوریه وقتی کلاج میگیری به جای اینکه مستقیم و خطی بره تو یه حالت نیم دایره وار و چرخشی میره تو که وقتی کلاج رو ول میکنی بالای پا میخوره به پایین فرمون.
    و خیلی عیبهای ریز و درشت دیگه ای که یادم نمیاد.