معایب پژو پارس

پژو پارس

یکی از محصولات پرطرفدار و لوکس خودروسازی های داخلی پژو پارس می باشد که طرفداران زیادی را نیز تاکنون به خود جذب کرده است؛ البته ناگفته نماند که ایران خودرو تنها محصولی که تغییرات ظاهری بر روی آن ایجاد نکرده است همین پژو پارس می باشد و تنها داشبورد و دیزاین داخلی آن را تغییر داده است که در ادامه به سر وقت آن نیز خواهیم رفت! در ادامه برخی از مشکلات اساسی این لوکس پر طرفدار را بازگو خواهیم کرد، در ادامه با زوم تک همراه باشید.

داشبورد خشک از جنس پلاستیک خشک!

با تغییراتی که ایران خودرو زحمت کشیده و در داشبورد این خودرو ایجاد کرده است، حداقل سعی نکرده که از پلاستیک نرم و مرغوب برای ساخت آن استفاده نماید تا پس از گذشت چندین سال تولید این خودرو کسانی که آن را خریداری می کنند از این مسئله عذاب نکشند و بتوانند حداقل در این مورد به این خودرو دلگرم باشند… . یکی از مشکلات دیگر این پلاستیک خشک بخش داشبورد آن است که حتی در زمانی که داشبورد پژو پارس را می بندید هنوزهم چراغ داخل داشبورد روشن می ماند و به این معنی است که به خوبی چفت نمی شود و حتی جنس دسگیره های داخلی درب خودرو نیز بقدری بیخود می باشد که در زمان باز کردن درب، هر لحظه باید منتظر شکستن آن ها باشید. آپشن در حد جا لیوانی :))

پژو پارس

کابین عقب برای سرنشینان قد بلند طراحی نشده!

متاسفانه مشکلی که در این مدل از اتاق های پژو دیده می شود انحنای سقف آن می باشد که حتی در 405 نیز همین مشکل وجود دارد و افرادی که قد بلند هستند سرشان به سقف می خورد و وای به روزی که خودرو در دست انداز بیوفتد… 🙂

هزینه ی بالای نگهداری خودرو

این موضوع در پژو پارس به شدت به چشم می خورد زیرا با توجه به محبوبیت بالای پژو پارس در میان افراد مشکلات فراوانی از لحاظ فنی دارد و حتی صفر این خودرو نیز بعد از گذشت 1 ماه قطعا باید مدتی در نمایندگی ایساکو بماند تا یک سری تعمیرات دریت و حسابی صورت بگیرد وحتی شخص با وجود گارانتی بودن باید یک سری از هزینه ها را نیز از جیب خود پرداخت نماید!. اگر قید خرید این خودرو را بزنید بهتر است چون در همان ماه های اول شما را پشیمان خواهد کرد.

پژو پارس

خبری از باک پر نیست!

اگر مدل معمولی این خودرو را خریداری نمایید در ابتدا که باید قید سرعت و شتاب را بزنید ولی مدل ELX سرعت و شتاب بالایی دارد که به موتور زانتیا نیز معروف است. اگر از این بحث بگذریم باید بگوییم که مدل معمولی پژو پارس هیـــــــچ وقت بنزین ندارد و قطعا باید یک 4 لیتری در اتومبیل خود قرار دهید تا در کنار خیابان نمانید 🙂 زیرا باک 70 لیتری این خودرو نهایت تا 200 کیلومتر برای شما جوابگو خواهد بود. ( به لطف موتور بسیــــــار بروز شده!)

 

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معایب پژو پارس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *