مشکل عدم نمایش اعضای گروه در تلگرام

مشکل عدم نمایش اعضای گروه در تلگرام

مشکل عدم نمایش اعضای گروه در تلگرام : هرچه زمان میگذرد شبکه های اجتماعی و برنامه های پیام رسان بیشتر در زندگی افارد دخیل می شوند و نقش پررنگ تری پیدا می کنند. به همین منظور تلگرام نیز یکی از همین برنامه های پیام رسان محبوب است که نقش بسزایی در زندگی افراد دارد و هرکسی به نوعی از آن ها استفاده می کند.

برخی از تلگرام به عنوان یک برنامه ی تجاری استفاده می کنند ولی برخی از افراد صرفا جهت صحبت کردن با دوستان و آشنایان و گذراندن اوقات خود از این برنامه استفاده می نمایند.

در تلگرام گروه هایی وو کانال هایی ایجاد شده اند که می توان به صورت دسته جعی در آنجا پیام داد و با دیگران در ارتباط بود یا اینکه می توان پیام های مختلفی را در صرفا جهت اطلاع کاربران در کانال ها قرار داد.

اگر توجه کرده باشید، در بالای صفحه ی چت گروه ها، تعداد اعضای گروه ها را نوشته و در صورتی که به روی آن کلیک نمایید، می توانید پروفایل اعضای این گروه ها را مشاهده نمایید و هم به صورت خصوصی و یا در گروه با آنها صحبت کنید.

اما برای بعضی از افراد مشاهده ی اعضای گروه تلگرام وجود ندارد!. پس از بروزرساتی جدید تلگرام به علت بعضی از اشکالات نرم افزاری در این بروزرسانی، برای تعدادی از افراد که این بروزرسانی را نصب کرده اند، نمی توانند اعضای یک گروه را مشاهده کنند و این موضوع نیز زمانی برطرف می شود که منتظر بروزرسانی بعدی تلگرام باشید و قطعا در آن این مسئله حل خواهد شد.

 

اگر مدیر یک کانال تلگرام هستید، می توانید برای تبلیغ کانال تلگرام خود از بخش معرفی کانال تلگرام زوم تک استفاده کنید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چگونه در تلگرام داخل عکس متن قرار دهیم؟

نظرات در مورد : مشکل عدم نمایش اعضای گروه در تلگرام

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *