مشکلی در شارژ آیفون X ؛ شارژر آن قابلیت Fast Charge ندارد

آیفون X

پرچم دار کمپانی اپل، آیفون  X ، با ویژگی های منحصر به فردی وارد بازار شد. یکی از این ویژگی ها , باتری 2716 میلی آمپری غیر قابل تعویض می باشد. قبلا در آیفون 8 پلاس نیز چنین باتری ای را دیده بودیم , با قرار دادن گوشی در حالت Low Power Mode می توانید مصرف باتری و شارژ را به صورت دستی کنترل کرده و کاهش دهید. اگر چه این گوشی جنجالی دارای  یک شارژر 5V/1A است اما در مدت زمانی حدود 30 دقیقه فقط و فقط 20 درصد شارژ می شود. این درصد نسبت به سایر گوشی ها بسیار ضعیف است. واضح است که این نوع شارژ از نوع fast charge نبوده و باتری سریع شارژ نمی شود. این موضوع برای یک شرکت معروف همچون اپل چندان خوب نیست.

آیفون Xشارژر وایرلس سامسونگ , در 30 دقیقه , حدود 17 درصد آیفون 10 را شارژ کرد. البته برای استفاده از ویژگی شارژ سریع باید یک کابل USB-C تهیه کنید. با استفاده از این کابل گوشی آیفون X شما در 30 دقیقه حدودا 45 درصد شارژ خواهد شد. شارژر 12 واتی آیپد ها با قیمت های مقرون به صرفه , روشی بهتر برای شارژ سریع باتری آیفون X است. البته باید به این موضوع توجه کرد شارژر مک بوک نسبت به شارژر 12 واتی آیپدها سریع تر می باشد چرا که برای شارژ آیفون باید از شارژری با حداقل قدرت 15 وات استفاده کرد.

مسائل و مشکلات مربوط به آیفون X اخیرا موجب شده است که بسیاری از کاربران در خرید این گوشی درنگ کنند و حتی برخی نیز از خریدن این گوشی منصرف شده اند! هرچند که کمپانی اپل اعلام کرده است که این سبک از طراحی برای اولین بار می باشد که در کمپانی اپل صورت گرفته و قطعا در سری های بعدی بسیاری از این مسائل بر طرف خواهد شد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

4/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  زیر سوال رفتن امنیت سیستم face id گوشی آیفون X

نظرات در مورد : مشکلی در شارژ آیفون X ؛ شارژر آن قابلیت Fast Charge ندارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *