مشکلات اندروید و راه حل‌های آن – سری ۲

در پست‌های قبلی زوم‌تک، به تعدادی از مشکلات گوشی‌های اندرویدی پرداختیم و گفتیم که در این سری پست‌ها قصد داریم که این مشکلات را همراه با راه حلشان در اختیارتان قرار دهیم. با سری دوم این مشکلات با همراه باشید.

  • ارسال نشدن پیام‌های متنی

در مواقعی که در قسمت پیام‌های گوشی اندرویدیتان به مشکل برمی‌خورد و نمی‌توانید که پیامتان را ارسال کنید، مطمئن شوید که به اپراتور مورد نظر وصل هستید، و یا اگر برای ارسال پیام از اینترنت استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که از طریق وای فای و یا اپراتور خود به اینترنت وصل می‌باشید و سپس پیام فرستاده نشده را لمس کرده و ارسال دوباره را انتخاب نمایید. اگر مشکلتان حل نشد، گوشی خود را ریست نمایید. همچنین می‌توانید از برنامه‌های دیگر برای مدیریت پیام‌های گوشیتان استفاده کنید.

  • داغ شدن بیش از اندازه

سعی کنید که موقع شارژ کردن گوشی از آن استفاده نکنید. همچنین از برنامه‌هایی که از سی‌پی‌یو استفاده زیادی می‌کنند برای مدت طولانی استفاده نکرده و وقتی گوشیتان شروع به گرم شدن می‌کند، از برنامه خارج شده و به گوشی استراحت دهید. گرم شدن گوشی خود را جدی بگیرید. و حتما با توجه به نکات گفته شده از داغ شدن بیش از اندازه گوشی جلوگیری کنید و اگر این مشکل را همیشه و حتی در مواقعی که از برنامه‌‌ها به مدت طولانی استفاده نمی‌کنید، دارید، حتما گوشی خود را به یک تعمیرکار متخصص نشان دهید.

  • هنگ کردن برنامه‌ها

برنامه‌ها به دلایل مختلفی ممکن است که هنگ کنند. اگر که آپدیت جدیدی برای برنامه آمده است، حتما آن را نصب نمایید. همین طور سعی کنید که گوشی خود را هم همیشه به روز نگه داشته و با آمدن آپدیت‌های جدید، آن‌ها را نصب کنید. برای بستن برنامه هنگ گرده هم می‌توانید از منوی مالتی تسک (تصویر زیر) استفاده کنید.

سری‌های قبلی مشکلات اندروید و راه حل‌هایشان را در می‌توانید در پست‌های زیر مشاهده بفرمایید :

مشکلات اندروید و راه حل‌های آن – سری ۱

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشکلات اندروید و راه حل‌های آن - سری ۱

نظرات در مورد : مشکلات اندروید و راه حل‌های آن – سری ۲

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام از دیروز گوشیم یه مشکل پیدا کرده.هر فیلترشکنی نصب میکنم موقعی که connect رو میزنم پیغام میده the vpn cant be coneccted without authority به نظرتون مشکل چیه؟