مشخص شد Xiaomi Mi 6 دوربین دوگانه و رم 6 گیگابایت دارد

چهارشنبه جاری “Xiaomi” از تلفن همراه “Xiaomi Mi 6” پرده برداری خواهد کرد. و بسیاری از مشخصات آن اعم از رم 6 گیگابایت به جای رم 4 گیگابایت نشان گر شایعات به سنگ خورده و خصوصیات شیرین تر است.

پس از نمایش مشخصات و تیزرها نشان داده شد که تلفن همراه “Mi 6” به نسبت گل سر سبد پیشین “Xiaomi” تحت عنوان “Xiaomi Mi 5” سه ارتقاء پیدا کرده است. از این ارتقاها می توان به راه اندازی دوربین دوگانه در پشت تلفن همراه به جای یک دوربین اشاره کرد. و از دیگر ارتقاها باید جایگزینی رم 6 گیگابایت به جای رم 4 گیگابایت را نام برد. و اگر شما علاقه مند به شنیدن درباره آخرین ارتقاء هستید، باید بگوییم همچنان منتظر بمانید! زیرا که هنوز هیچکس از آخرین ارتقای بهبود یافته آن اطلاع ندارد.

بنا به گزارشات، این تلفن همراه دارای اسکنر اثر انگشت می باشد و بر اساس رتبه بندی گواهینامه IP68 در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است. جک هدفون 3.5mm محو شده است و پورت USB از نوع C در پائین دستگاه قرار گرفته است.

احتمالا این دستگاه تلفن همراه دارای چیپست Snapdragon 835 و رم 6 گیگابایت باشد. انتظار می رود قیمت تلفن همراه “Xiaomi Mi 6” 290 دلار و قیمت “Xiaomi Mi 6 Plus” 435 دلار باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مشخص شد Xiaomi Mi 6 دوربین دوگانه و رم 6 گیگابایت دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *