مشخصات Huawei Honor 9 افشا شدند

مشخصات Huawei Honor 9 افشا شدند

مشخصات Huawei Honor 9 افشا شدند: کدام گوشی ساخت هواوی بین دو گوشی Nova 2 و P10 قرار میگیرد؟ گوشی Huawei Honor 9 که البته هنوز عرضه نشده و قرار است که عرضه شود. اخیرا یک سری شایعات راجع به این گوشی پخش شده اند که مشخصات گوشی Honor 9 افشا شده اند.

برطبق این شایعات، گوشی Honor 9 دارای یک دوربین با لنز دوگانه که یکی 12 و دیگری 20 مگاپیکسل است عرضه خواهد شد. یعنی همان دوربینی که در گوشی هیا P10 و Nova 2 استفاده شد. همچنین پردازنده این گوشی Kirin 960 ساخت کمپانی هواوی خواهد بود که همین پردازنده باعث میشود این گوشی از نظر قدرت پردازشی با گوشی Nova 2 تفاوت زیادی داشته باشد و در حد اندازه گوشی های سری P که پرچمدار هواوی هستند باشد.

گوشی Honor 9 در دو نسخه با رم های 6 و 4 گیگابایتی عرضه خواهد شد. همین باعث میشود که این گوشی از P10 قوی تر باشد زیرا در P10 از 4 گیگابایت رم استفاده شده است.

صفحه نمایش این گوشی دارای یک گلس دو و نیم بعدی خواهد بود. در این شایعات حرفی از صفحه نمایش و اندازه این گوشی زده نشده است اما امکان دارد که صفحه نمایش این گوشی اندازه 5.15 اینچ به همراه رزولوشن فول اچ دی داشته باشد. همچنین بر طبق شایعات این گوشی دارای دوربین سلفی با لنز هشت مگاپیکسلی خواهد بود (همان لنزی که در دوربین سلفی P10 استفاده شد، در Nova 2 از دوربین سلفی بیست مگاپیکسلی استفاده شد) . همچنین باتری این گوشی ظرفیت 3100 میلی آمپرساعتی خواهد داشت.

این گوشی دارای اندروید نسخه 7.0 خواهد بود و قیمت آن چیزی حدود 360 دلار خواهد بود.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مشخصات Huawei Honor 9 افشا شدند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *