مشخصات پرچمدار جدید بدون حاشیه سونی فاش شد

مشخصات پرچمدار جدید بدون حاشیه سونی فاش شد: قطعا کمپانی سونی بهترین کمپانی در زمینه ارائه طراحی های جدید و بروز نمی باشد. بعنوان یک مثال، آخرین پرچمدارهای این شرکت سری XZ طراحی همانند پرچمدار قدیمیشان، Xperia Z1 دارند. اما به نظر می رسد که کمپانی برای تغییر این روند در چند ماه آینده برنامه ریزی کرده است.
به نظر می رسد که سونی قصد دارد حاشیه های گوشی های این شرکت را حذف کند و از آخرین مدل طراحی سال ۲۰۱۷ برای ساخت گوشی هایش کمک بگید. بنابر اطلاعات فاش شده این کمپانی در حال کار کردن برساخت پرچمدار جدید سونی با کد نام H8541 است. هم چنین برخی مشخصات این گوشی نیز فاش شده است.

 

این اطلاعات روی یک کاغذ که ادعا شده است از منابع معتبر می باشد نوشته شده است. احتمالا اسمارتفون جدید سونی با صفحه نمایش ۵.۷ اینچی و پشتیبانی از HDR و با همان رزولوشن بسیار بالای Xperia XZ Premium عرضه خواهد شد.
تراشه به کارگرفته شده در این گوشی پرچمدار Snapdragon 835 که قدرتمندترین و جدیدترین تراشه ساخت کمپانی کوالکام است خواهد بود. البته به زودی با عرضه Snapdragon 845 در سال آینده جایگزین خواهد شد. شاید شما بپرسید که چرا این گوشی با این که در سال ۲۰۱٨ ارائه می شود، از نسخه قدیمی تر این چیپست استفاده می کند؟ به نظر می رسد که این کمپانی قصد دارد در مراسم MWC سال ۲۰۱٨ ماه فوریه گوشی H8541 را معرفی کند، در این تاریخ Snapdragon 845 به غیر از سامسونگ، به هیچ کمپانی دیگری عرضه نمی شود. تاریخ ارائه این چیپست ها به کمپانی های غیر از سامسونگ چند ماه بعد خواهد بود.
از مشخصات احتمالی دیگر H8541:دارای چهار گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش توسط کارت حافظه اس دی، بلوتوث نسخه ۵.۰، استاندارد مقاومت در برابر نفوذ آب و خاک، پورت یواس بی C و ظرفیت باتری ۳۴۲۰ میلی آمپر ساعت است.
این خبر خوبی است که کمپانی سونی نیز قصد دارد وارد عرصه رقابت با بزرگ ترین کمپانی ها شود ، اما آیا Xperia XZ Premium 2 (پرچمدار احتمالی بعدی سونی) قادر به رقابت با Galaxy S9 و LG G7 که تقریبا در همان زمان معرفی می شوند خواهد بود؟

4.3/5 - (10 امتیاز)

نظرات در مورد : مشخصات پرچمدار جدید بدون حاشیه سونی فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *