مشخصات و قیمت Samsung Galaxy C10 فاش شد

مشخصات و قیمت Samsung Galaxy C10 فاش شد: سری Galaxy C کمپانی سامسونگ بیشتر مختص به کشور چین هستند. گوشی Galaxy C10 که قرار است عرضه شود، توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. گوشی Galaxy C10 قرار است در مراسم Q3 2017 معرفی شود و اولین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه باشد. هم اکنون ما قیمت و مشخصات این گوشی را قبل از اینکه معرفی شود بدست آورده ایم.
مشخصات و قیمت Samsung Galaxy C10 فاش شدمشخصات و قیمت Samsung Galaxy C10 فاش شدمشخصات و قیمت Samsung Galaxy C10 فاش شد

یک منبع چینی گفته است که سامسونگ در حال تست گوشی Galaxy C10 است. این گوشی قرار است دارای پردازنده Snapdragon 660 در کنار 6 گیگابایت رم دارد. منابع گفته اند که اگر در زمان عرضه این گوشی به تعداد کافی پردازنده Snapdragon 660 در دسترس سامسونگ نباشند و کمپانی Qualcomm نتواند به اندازه کافی از این پردازنده تولید کند، سامسونگ برای یک سری از Galaxy C10 ها از پردازنده شش هسته ای Exynos 7872 استفاده خواهد کرد.

شایعات حاکی از آن هستند که دوربین دوگانه Galaxy C10 دارای یک لنز با دید باز و یک لنز Telephoto است که البته تایید نشده است.

صفحه نمایش این گوشی با اندازه 6 اینچ و رزولوشن فول اچ دی خواهد بود.فضای دا خلی این گوشی نیز در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی خواهد بود. این گوشی دارای یک باتری غیر قابل تعویض با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت خواهد بود و همچنین امکان دارد که یک کلید فیزیکی اختصاصی برای دستیار صوتی Bixby داشته باشد.

قیمت این گوشی نیز برای ورژن 64 گیگابایتی 515 دلار خواهد بود.

4.9/5 - (9 امتیاز)

نظرات در مورد : مشخصات و قیمت Samsung Galaxy C10 فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *