مشخصات و رندرهای گوشی Motorla Moto X4

مشخصات و رندرهای گوشی Motorla Moto X4

~: در هفته گذشته متوجه شدیم عکس هایی که مدتی بل از گوشی Moto X4 پخش شده بودند، نشان دهنده ی طراحی نهایی این گوشی هستند. هم اکنون که این گوشی در حال طی کردن مراحل اولیه تست های قبل از عرضه است یک منبع برزیلی تصویری از این گوشی منتشر کرده است.
حالا ما تصویری از رندر این گوشی را مشاهده می کنیم.اخبار و شایعات زیادی راجع به این گوشی منتشر شده اند.
مشخصات گوشی Moto X4 نیزبه همراه این تصویر منتشر شده اند. این گوشی دارای صفحه نمایش با اندازه ۵.۲ اینچ و رزولوشن ۱۰٨۰ است. گوشی تنها در دو رنگ مشکی و آبی که در تصویر مشاهده می کنید عرضه می شود. اندازه ابعاد این گوشی ۱۴٨.۳۵x۷۳.۴ و دارای قطر ۷.۹۹ میلی متر است و وزن گوشی ۱۶۳ گرم است.

 

دوربین سلفی این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی است ،لنز آن دارای گشودگی f/2.0 و اندازه پیکسل آن ۱.۰ میکرومتر است که باعث می شود بتوانیم با کیفیت 4k و ۳۰ فریم بر ثانیه و ۱۰٨۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری کنیم. در پنل جلوی گوشی یک سنسور اثر انگشت Moto موجود است و پنل پشتی از جنس شیشه است.
دوربین دوگانه پشت گوشی شامل لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و قابلیت فوکس خودکار با تکنولوژی dual pixel، گشودگی لنز f/2.0، با اندازه پیکسل ۱.۴ میکرومتر است. لنز دیگر ٨ مگاپیکسلی، با گشودگی لنز f/2.2 ،اندازه پیکسل ۱.۲ میکرومتر و زاویه دید آن ۱۲۰ درجه است. همچنین گوشی دارای فلاش ال ای دی دوگانه نیز می باشد.
ظرفیت باتری گوشی ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت است و دارای قابلیت شارژ سریع است. هم چنین گوشی در مقابل نفوذ آب وخاک مقاوم است.
پردازنده به کار رفته در این گوشی Snapdragon 630 ساخت Qualcomm است. هم چنین ظرفیت رم و حافظه داخلی به ترتیب ۳و ۳۲ گیگابایت در اروپا و آمریکا و ۴و۶۴ گیگابایت در آسیا خواهد بود.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مشخصات و رندرهای گوشی Motorla Moto X4

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *