مشخصات فنی و قیمت چری تیگو 8

چری تیگو 8

این روزها در بازار خودروهای ایران، ردپای خودروهای چینی دیده می شوند که دو برند ام وی ام و چری توسط شرکت مدیران خودرو به فروش می رسند. لازم به ذکر است که میان استقبال از این خودروها نیز در بازار ایران بسیار بالاست و برخی از افراد به جای خرید خودروهای داخلی اقدام به خرید خودروهای چینی می کنند! همانطور که می دانید خودروهای تیگو از خودروهای چری می باشد که آخرین خودروی این کمپانی چینی تیگو 7 بود که در بازار ایران عرضه شده بود ولی اکنون با معرفی تیگو 8 نسل جدیدی از این خودرو به بازار خودروهای ایران وارد شده است. این خودرو با نام T18 نیز در برخی از کشور ها شناخته می شود که با توجه به نام خودرو یک کلاس بالاتر از تیگو 7 می باشد.

چری تیگو 8

طراحی داخلی

داشبورد تیگو 8 بسیار خلوت به نظر می رسد ولی با پشت آمپر دیجیتالی که در این خودرو تعبیه شده است بسیار جذاب تر گردیده و به طور کلی از متریال خوبی در این خودرو استفاده شده است. صفحه نمایش لمسی کوچک این خودرو ممکن است شما را به یاد خودروهای فولکس واگن بیندازد، زیرا این کمپانی نیز از مانیتورهای کوچک برای خودروهای خود استفاده می کند.

چری تیگو 8

پشت آمپر دیجیتالی تیگو 8 همانند سفینه های فضایی است که دارای یک کیلومتر شمار بزرگ در وسط و دو نشانگر جذاب دایره ای در بغل می باشد ولی فرمان این خودرو هیچ تغییری با نسل قبلی یعنی تیگو 7 نکرده است.

چری تیگو 8

مشخصات فنی

در واقع تیگو 8 اولین خودروی 7 نفره چری شناخته می شود که می توان از این خودرو به عنوان خودروی پرچمدار این کمپانی یاد کرد. این خودرو دارای یک پیشرانه ی 1.5 لیتری توربو شارژر دار مشترک با آریزو 5 توربو و تیگو 7 می باشد که قدرتی برابر با 147 اسب بخار و 210 نیوتون متر گشتاور تولید می نماید که این توان تولید توسط یک گیربکس شش سرعته ی دستی یا تومیاتیک دو کلاچه به چرخ های جلویی منتقل می شود. موتور استفاده شده در این خودرو همانند سایر خودروهای کمپانی چری می باشد.

چری تیگو 8

قیمت

قیمت این خودرو احتمالا با قیمت تیگو 7 در ایران یکسان باشد و شاید کمی به دلیل نسل جدید بودن این خودرو گران تر باشد و احتمالا قیمتی بین 135 الی 165 میلیون تومان برای این خودرو در نظر گرفته شده باشد.

دیدگاه شما در خصوص این خودروی چینی کمپانی چری چیست؟!

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

4.2/5 - (14 امتیاز)

نظرات در مورد : مشخصات فنی و قیمت چری تیگو 8

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *