مشخصات دوربین گلکسی اس 5 زوم

دوربین گلکسی اس 5 زوم

[schema type=”review” name=”مشخصات دوربین گلکسی اس 5 زوم” description=”در این پست دوربین کمپانی گلکسی اس 5 زوم رومورد بررسی قرار خواهیم داد.” ]

شرکت کره ای وابسته به سازمان چینی یعنی سامسونگ ، چند سال پیش به فکر ساخت گوشی هایی با نام سری اس (S) افتاد و هرساله یه رده از این گوشی ها را ارتقا داد تا رسید به گوشی اس 4 تا در فروش این گوشی به فروش خوبی رسید. بعد از اینکه شرکت نوکیا اولین بار گوشی لومیایی خود را با دوربین 41 مگاپیکسلی ارئه نمود. شرکت سامسونگ خواست در عین حال به دوربین کهکشانی های خود ارتقا دهد و کیفیت این گوشی یعنی اس 4 را بالا ببرد. و گوشی اس 4 زوم را تولید نماید.

دوربین گلکسی اس 5 زوم
دوربین گلکسی اس 5 زوم

حال که چندی پیش شرکت سامسونگ گوشی گلکسی اس 5 را تولید کرد. حال هم به فکر ساخت نسخه ی جدید این گوشی ، که در این نسخه فقط ابعد عرضی بزرگتر گردیده اند و در پشت آن یک دوربین بزرگ تعبیه گردیده است.

حال می خواهیم مشخصات فنی این گوشی دوربینی را به شما معرفی کنیم. البته مشخصات فنی و سخت افزاری و نرم افزاری اس 5 زوم همانند نسل قبلی اش یکی بوده و همانند هم هستند با فقط با تفاوت دوربین.   حال با ما همراه باشید تا با مشخصات این گوشی آشنا شوید.

این گوشی دارای یک سی پی یو با فرکانس 1.6 ، چهار هسته ای مجهز می باشد. که این مدل در نسل قبلی اش 1.3 بود که در این مدل ارتقا پیدا گردیده است.

صفحه نمایش این گوشی هم از نوع آمولد بوده و این گوشی مجهز به یک صفحه نمایش 4.8 اینچی می باشد. همچنین این گوشی یک رم 2 گیگا بایتی هم دارد به همراه سیستم عامل آندروید 4.2 گلکسی اس 5 زوم دارای یک دوربین قدرتمند با میزان دقت پیکسلی 16 مگاپبکسل می باشد. که داده های اطراف خود را به خوبی میتواند با کیفیت بسیار بالا ذخیره نماید.

اگر خواهان گوشی هایی هستید که تنها دوربین برای شما اهمیت ندارد و امکانات سخت افزاری گوشی برای شما مهم است توصیه ی زوم تک به شما اس 5 می باشد اگر کیفیت دوربین برای شما الویت محسوب می شود. اس 5 زوم بهترین انتخاب برای شماست.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مشخصات دوربین گلکسی اس 5 زوم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *