مشخصات تراشه های پردازنده ی ساخت کمپانی کوالکام ، اسنپدراگون 460، 640، 670 فاش شد

کوالکام

در ادامه ی رویداد snapdragon tech summit که در اوایل ماه دسامبر کمپانی کوالکام به صورت کاملا رسمی از جدید ترین و بهترین تراشه ی پردازنده ی پرچم دار خود یعنی چیپ ست اسنپدراگون 845 رو نمایی کرد. با این وجود بخش قابل توجهی از اسمارت فون هایی که سال آینده قرار است عرضه شود، گوشی هایی میان رده هستند و بسیاری از کاربران منتظر هستند که از کمپانی معروف کوالکام برای بروز رسانی چیپ ست های میان رده ی خود از نسخه های ۶۰۰ و ۴۰۰ با خبر شوند.

در طی چند روز گذشته مشخصات و جزئیات سه تراشه ی جدید اسنپدراگون ۴۶۰، اسنپدراگون ۶۴۰ و اسنپدراگون ۶۷۰ ساخت کمپانی کوالکام پیش از معرفی رسمی در نمایشگاه CES 2018 توسط کمپانی مربوطه اش، فاش شده است. این تراشه های جدید ساخت کمپانی کوالکام جهت استفاده در قلب تپنده ی محصولات میان رده ی سال آینده قرار خواهند گرفت.

در میان این سه پردازنده ای که نام بردیم، اسنپدراگون ۶۷۰ قدرتمند ترین تراشه ی پردازنده ی جدیدی است که توسط کمپانی کوالکام به زودی معرفی و عرضه خواهد شد. این چیپ ست بسیار قدرتمند از چهار هسته ی Kryo 360 gold و Kryo 385 silver بهره می گیرد و واحد پردازشگر گرافیکی آدرنو 620، پردازش محتوای گرافیکی را بر عهده دارد.

به نظر می رسد که اطلاعات و جزئیات فاش شده موسخ و کاملا واقعی باشد اما هنوز اطلاعاتی در این مورد که اولین کمپانی گوشی سازی که از این پردازنده ها استفاده می کند در دست نیست. در سال 2017 که گذشت بسیاری از کمپانی ها از گوشی های پرچمدار خود رونمایی به عمل آوردند و خبر زیادی از گوشی های میان رده نبود اما گویا در سال 2018 بسیاری از کمپانی ها قصد دارند در کنار پرچمداران خود از گوشی های میان رده نیز رونمایی به عمل آورند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پیشنهاد 103 میلیارد دلاری برودکام برای خرید کوآلکام رد شد

نظرات در مورد : مشخصات تراشه های پردازنده ی ساخت کمپانی کوالکام ، اسنپدراگون 460، 640، 670 فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *