مشخصات احتمالی و قیمت Xiaomi Mi7 آشکار شد

مشخصات احتمالی و قیمت Xiaomi Mi7 آشکار شد: کمپانی شیائومی تلاش خود را برای عرضه محصولاتش با قیمت مقرون به صرفه تا به امروز کرده است، اما این قیمت ها اخیرا از میزانی که مردم انتظارش را داشته اند بیشتر بوده است. به نظر می رسد این کمپاتی بزرگ نیز قصد افزایش قیمت محصولاتش مخصوصا پرچم دار و میان رده ها را دارد. البته این مسئله راجع به گوشی Mi 6 با پردازنده اسنپدراگون ٨۳۵ که اولین پرچمدار این کمپانی بوده و امسال عرضه شده است صدق نمی کند. قیمت این گوشی بسیار مقرون به صرفه است و از بسیاری از میان رده ها مانند OPPO R11 سیصدوپنچاه تا چهارصد دلار ارزان تر است.

 

مشخصات احتمالی و قیمت پرچمدار بعدی شیائومی یعنی Mi 7 که در سال آینده عرضه خواهد شد انتشار یافته است. گوشی Mi 7 به احتمال زیاد در سه ماه آغازین و یا ابتدای سه ماه دوم سال ۲۰۱٨ میلادی عرضه می شود، بنابراین شنیدن اخبار،شایعات و انتشار مشخصات این گوشی پرچمدار در خبرهای تکنولوژی بیشتر خواهد بود.
این گوشی همانند صنعت حال حاضر گوشی های هوشمند جهان به صورت تمام صفحه طراحی شده است. انتظار می رود صفحه نمایش بکار رفته در این گوشی ۶.۰۱ اینچی از نوع OLED که توسط سامسونگ تولید می شود باشد. سنسور ثر انگشت این گوشی بدلیل تمام صفحه بودن در پشت آن قرار خواهد گرفت. پردازنده بکار رته در Mi 7 به احتمال بالا Snapdragon 845، پرچمدار جدید کوالکام خواهد بود. این پردازنده ماه بعد عرضه می شود و تولید بالای آن از ماه مارس سال جاری آغاز خواهد شد.

این دستگاه دارای تکنولوژی تشخیص سه بعدی چهره نخواهد بود. این به گفته منابع تایوانی است و دلیل آن را تکامل نیافتن این تکنولوژی ذکر کرده اند. از دیگر ویژگیهای این پرچمدار میتوان به رم ۶ گیگابایتی و دوربین دوگانه پشت(۱۶و۱۶ مگاپیکسل) با گشودگی لنز .f.1.7 اشاره کرد. باتری بکار رفته در این گوشی نیز همان باتری Mi 6 خواهد بود و قابلیت شارژ سریع را پشتیبانی می کند. قیمت احتمالی این گوشی نیز از ۴۱۰ دلار آغاز می شود.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مشخصات احتمالی و قیمت Xiaomi Mi7 آشکار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *