مشخصات آنر 8 ایکس مکس پیش از رونمایی افشا شد

آنر 8 ایکس مکس

همانطور که می دانید در تاریخ 14 شهریور ماه کمپانی آنر تصمیم دارد از سری جدید گوشی های میان رده ی خود با نام آنر 8 ایکس مکس رونمایی به عمل آورد ولی تاکنون شایعات و خبرهای بسیاری در خصوص این گوشی های هوشمند منتشر شده است. با اینکه تنها 9 روز دیگر تا رونمایی از این گوشی هوشمند باقی مانده ولی برخی از چینی ها در شبکه ی اجتماعی Weibo مشخصاتی را از آنر 8 ایکس مکس انتشار داده اند.

آنر 8 ایکس مکس

کمپانی آنر در 14 شهریور ماه خود را برای معرفی گوشی های 8X  و 8X مکس آماده می نماید. بر اساس چیزی که امروز در  این شبکه ی اجتماعی چینی منتشر شده  است آنر 8 ایکس مکس از پردازنده ی میان رده اسنپدراگون 660 بهره مند خواهد بود. اساسا در آرایش دو خوشه ای این پردازنده چهار هسته با کلاک 2.2 گیگاهرتز و چهار هسته کم مصرف با فرکانس 1.8 گیگاهرتز قرار گرفته است. پردازشگر گرافیکی Adreno 512، مودم X12 LTE، پشتیبانی از نسخه چهارم فناوری کوییک شارژ (QC 4.0)، پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5 و نسخه 3.1 پورت USB-C نیز از سایر قابلیت های این پردازنده می باشد.

آنر 8 ایکس مکس

بر اساس تصویری که از بنچمارک آنر 8 ایکس مکس منتشر شده است، شماره مدل ARE-AL00 مشاهده می گردد که پیش از این در اسناد رگولاتور چین نیز شاهد این شماره مدل بودیم. بر اساس این اطلاعات آنر 8 ایکس مکس از 4 گیگابایت حافظه ی رم و صفحه نمایشی با رزولوشن 2244 در 1080 بهره مند می باشد. در رندرهای انتشار یافته از این گوشی هوشمند، شاهد یک صفحه نمایش بسیار بزرگ 7.12 اینچی هستیم که در بالای آن یک بریدگی به شکل قطره آب مشاهده می گردد.

آنر 8 ایکس مکس

در شرایطی که ابعاد این گوشی هوشمند با تبلت ها برابری می کند، کمپانی آنر برای مدل معمولی این گوشی هوشمند یعنی آنر 8 ایکس یک صفحه نمایش کوچکتر را در نظر گرفته است که میزان استقبال کاربران از این مدل را افزایش می دهد. از سایر مشخصاتی که احتمالا در هفته های آینده شاهد رونمایی آن ها هستیم می توانیم به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی به همراه باتری قدرتمند 4900 میلی آمپر ساعتی اشاره نماییم. بریدگی قطره ای شکل بالای صفجه نمایش نیز گویا میزبان دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی آنر 8 ایکس مکس می باشد.

بیشتر بخوانید  جدیدترین فبلت ، به زودی در بازار

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مشخصات آنر 8 ایکس مکس پیش از رونمایی افشا شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *