مشاهده کندی حافظه در Mi A2 شیائومی

Mi A2 شیائومی

کمپانی شیائومی جدیدترین گوشی هوشمند خود را مدتی قبل رونمایی کرد و بسیاری از طرفداران این کمپانی چینی نسبت به آن واکنش خوبی نشان دادند. اکنون گویا باگی در این گوشی سبب شده است که تعداد کاربران طرفدار شیائومی Mi A2 کاهش پیدا کند.

Mi A2 شیائومی

در همین چند وقت گذشته در فروم سایت ردیت و همچنین XDA شکایت کاربران در خصوص کندی سرعت خواندن و نوشتن فایل ها در شیائومی Mi A2 منتشر شده است. این گوشی هوشمند که بخشی از  پروژه ی اندروید وان کمپانی گوگل محسوب می گردد، تولید کمپانی شیائومی می باشد ولی در قسمت نرم‌ افزاری از اندروید گوگل بهره مند است و این کمپانی قدرتمند از آن پشتیبانی به عمل می آورد.

 Mi A2 شیائومی

ایبن مسئله به قدری اساسی است که گوگل هم اکنون در قسمت پیگیری مسائل خود، این موضوع را به عنوان یک مشکلی که باید مورد بررسی قرار بگیرد، مطرح نموده است. براساس گزارشات منتشر شده از سوی کاربران، ماهیت این مسئله به سرعت ثبت اطلاعات حافظه در مدل 64 گیگابایتی Mi A2 باز می گردد. در بعضی از مواقع، کندی صورت پذیرفته آنقدر زیاد می باشد که سبب ایجاد تاخیرهای طولانی مدت و restart شدن دستگاه می گردد.

بعضی از زمان هایی که سرعت حافظه کند می گردد، استفاده از پارامترهای بنچمارک است. اساسا استفاده از بنچمارک یک فایل بسیار حجیم را تولید می نماید، گوشی متوقف می گردد. بر اساس گزارش کاربران، پاک‌ کردن حافظه ی کش اپلیکیشن‌ ها، در شرایطی که بزرگ‌ تر از 50 مگابایت می باشد، سبب کاهش عملکرد دستگاه می گردد تا مقداری که استفاده از آن را غیرممکن می نماید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: issuetracker

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مشاهده کندی حافظه در Mi A2 شیائومی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *