مشاهده مد نمایش افقی در نسخه بتا سیستم عامل iOS 12

سیستم عامل iOS 12

نسخه بتا سیستم عامل iOS 12 | اگر کمی به قابلیت های گوشی های آیفون دقت کنید قطعا متوجه این موضوع خواهید شد که مد نمایش افقی در این گوشی ها با سیستم عامل iOS کم است، البته خاطر نشان کنیم که این قابلیت از زمان معرفی آیفون 6 اس فراهم شد ولی نه به آن اندازه که بتوان تمامی اپلیکیشن ها را در حالت افقی استفاده نمود. همانطور که می دانید در سال جدید میلادی کمپانی اپل قصد دارد از یک آیفون با صفحه نمایش 6.5 اینچی رونمایی به عمل آورد که برخی نام آن را آیفون X پلاس می نامند.

براساس جدیدترین اطلاعاتی که از آخرین نسخه بتای سیستم عامل iOS 12 دست آمده، صفحه نمایش کمی بزرگ تر آیفون X پلاس دقیقا همانند آیپدهای اپل به کاربران این امکان را می دهد که از آن در مُد افقی استفاده نمایند و در نهایت بتوانند اطلاعات و جزئیات بیشتری را بر روی صفحه نمایش آیفون خود مشاهده کنند. بر اساس آخرین اخبار و شایعات منتشر شده، کمپانی اپل قصد دارد که یک گوشی آیفون با صفحه نمایش اولد 6.5 اینچی در پاییز امسال رونمایی کند.

آنطور که گفته شده این صفحه نمایش رزلوشنی برابر با 2688 در 1242 پیکسل خواهد داشت که در صورت تحقق این موضوع بالاترین رزلوشن فراهم شده برای گوشی های آیفون تاکنون خواهد بود و دقیقا مانند سایر آیفون های سری پلاس که قبلا رونمایی و عرضه شده اند، فرایند بهبود اپلیکیشن ها به منظور استفاده هرچه بیشتر از فضای آن ها در حال انجام می باشد.

اطلاعات بدست آمده از کجاست؟

اخیرا یک وبسایت برزیلی به نام iHelpBR متوجه شده است که امکان پشتیبانی از نمایشگرهای بزرگ تر در نسخه جدید از سیستم عامل iOS 12 و همچنین نسخه ی بتای محیط های برنامه نویسی Xcode فراهم گردیده است. پژوهشگران این وبسایت برزیلی با اجرایی ساختن ابزار شبیه ساز iOS در رزولوشن 2688 در 1242 پیکسل به همراه تراکم پیکسلی 458ppi متوجه شدند که بسیاری از اپلیکیشن های اصلی سیستم عامل iOS قبلا خود را با شرایط فعالیت در مد افقی وفق داده اند و این موضوع می تواند مهر تاییدی به منظور ارائه یک آیفون از سری پلاس در پاییز سال جاری میلادی باشد.

بیشتر بخوانید  معرفی 7 راهکار برای رفع عدم نمایش هات اسپات آیفون در اندروید

سیستم عامل iOS 12

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مشاهده مد نمایش افقی در نسخه بتا سیستم عامل iOS 12

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *