مشاهده تصویری جدید از آیفون 9 اپل

آیفون 9 اپل

آیفون 9 اپل | تنها چند ساعت دیگر به رونمایی از سری جدید آیفون های کمپانی اپل باقی مانده است و بسیاری از افراد تا به امروز شایعات بسیاری در خصوص گوشی های این کمپانی شنیده اند. یکی از گوشی هایی که اپل قرار است از آن رونمایی به عمل آورد یک گوشی میان رده می باشد و بسیاری از افراد در حال حاضر منتظر رونمایی از این گوشی میان رده هستند، زیرا از لحاظ قیمتی و ویژگی ها نسبت به پرچمداران اپل کاربردی تر می باشد.

آیفون 9 اپل

اهالی کوپرتینو در ساعت 21:30 امشب به طور کاملا رسمی در طی یک رویداد زنده از سه نسل جدید آیفون رونمایی به عمل خواهند آورد؛ یکی از موردا نتظارترین آیفون‌ های 2018 اپل، قطعا آیفون ۲۰۱۸ میان رده خواهد بود که با نام‌های آیفون 9، آیفون Xc و آیفون Xr در خبرها معرفی و اعلام شده است. در یکی از وب سایت های خبری، ساعاتی قبل شاهد انتشار یک تصویر جدید منتسب به آیفون 9 در فضای مجازی بودیم که بر اساس شایعات این گوشی هوشمند جدید قرار است به صفحه نمایشی 6.1 اینچ از نوع LCD تجهیز گردد.

آیفون 9 اپل

چون در تصویرِ فاش‌شده، شاهد دوربین اصلی تک گانه هستیم، می‌ توانیم این گوشی هوشمند را به آیفون 2018 اقتصادی نسبت دهیم؛ لازم به ذکر است که دوربین iPhone Xr تا حدودی بزرگ‌ تر از دوربین استفاده شده در آیفون 8 دارد. کمپانی اپل امروز به‌ طور رسمی نام این آیفون اقتصادی را اعلام خواهند نمود. همانطور که در بالا اشاره نمودیم، تحلیلگران نام‌ های آیفون 9، آیفون Xr و آیفون Xc را برای گوشی‌ های جدید کمپانی اپل پیش‌ بینی نموده اند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

1/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  غیرفعال کردن Autocorrect در آیفون

نظرات در مورد : مشاهده تصویری جدید از آیفون 9 اپل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *