مسدود نمودن سایت هایی که به طور غیر قانونی قیمت ارز را منتشر می کردند

قیمت ارز

قیمت ارز | یکی از موضوعاتی که این روزها در مجامع عمومی مطرح می باشد قیمت ارز و طلاست. دولت دلیل دامن زدن به شرایط کنونی بازار ارز و طلا را همین سایت هایی می داند که قیمت ارز را به صورت غیرقانونی منتشر می نمودند. اکنون در مقابل این سایت ها واکنش نشان داده است.

قیمت ارز

هم اکنون، دادستان تهران بزرگ از همکاری میان پلیس تهران و پلیس فتای ناجا به منظور مسدود نمودن برخی از سایت‌ ها و کانال‌ هایی خبر داد که با اعلام نمودن نرخ لحظه‌ ای ارز به التهابات بازار دامن می‌ زنند. دولت‌ آبادی، دادستان تهران بزرگ، درطی  نشستی با مسئولان پلیس تهران و در خصوص برخورد با سایت‌ هایی که نرخ ارز و طلا را به طور کذب اعلام می نمودند؛ گفت:

در دو هفته‌ ی گذشته بعضی از سایت‌ های مرتبط با سکه و ارز اقدام به اعلام لحظه‌ ای و دقیقه‌ ای ارز نموده و به التهابات بازار دامن می‌ زدند. در نهایت به دنبال برخورد با کارهای خلاف قانون و با تاکید بر رئیس قوه‌ ی قضاییه کشور، دستور مسدود نمودن 17 سایت و 26 کانال در فضای مجازی نظیر تلگرام اینستاگرام را صادر نمود.

قیمت ارز

دادستان کل تهران به مدیران این سایت‌ ها هشدار داد که در صورت ادامه‌ ی این شرایط، فیلتر شدن سایت‌ های آنان ادامه خواهد یافت. مدیران سایت اکنون در این شرایط باید متعهد گردند که در زمینه ی ارز به آشفتگی بازار دامن نزنند چون قیمت‌ گذاری وظیفه‌ ی اصلی این سایت‌ ها نمی باشد. ایشان همچنین بیان کرد که در برخورد با اشخاصی که دروغ‌ پراکنی نموده و یا قیمت ارز را بدون دلیل تعیین کرده اند، در دستور کار دادستانی بوده و اقدامات خوبی در طی 24 ساعت گذشته انجام داده اند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  قیمت دلار امروز بازار آزاد

نظرات در مورد : مسدود نمودن سایت هایی که به طور غیر قانونی قیمت ارز را منتشر می کردند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *