مسدود شدن 30 هزار سیم کارت به دلیل ارسال پیامک تبلیغاتی!

پیامک تبلیغاتی

پیامک تبلیغاتی | قطعا شما نیز در گوشی خود پیامک های تبلیغاتی بسیاری را دریافت کرده اید و این مورد در طول روز به مقدار زیادی سبب ناراحتی و کلافگی شما شده است. اخیرا ارسال پیامک های تبلیغاتی افزایش پیداکرده بود و کاربران بسیاری در همین راستا به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعتراض کرده اند و در این میان مسئولین باید برای برطرف کردن این موضوع راهکارهایی را اتخاذ می کردند.

راهکار دولت

در پی این مزاحمت های مکرر، حسین فلاح جوشقانی گفت که مدت زیادی است در زمینه ی پیامک‌ های تبلیغاتی درحال بررسی یک راهکار به منظور ساماندهی این زمینه هستیم و در حال حاضر با طرتحی یک پنل کاربری، تمامی مشترکان اپراتورها می‌ توانند پیامک‌ های تبلیغاتی دلخواه خود را انتخاب نمایند. به همین دلیل پس از فعالسازی این پنل کاربری سامانه‌ ای به منظور اعلام شکایات برای کاربران اپراتورها درنظر گرفته شده است و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز بررسی شکایت ها و مسدود کردن پیامک‌ های ارسال‌شده را در دستورکار خود قرار داده است.

جوشقانی تاکید کرد که در زمینه ی حل مشکل مزاحمت‌ پیامک‌ های تبلیغاتی و ارزش افزوده ی آن ها تا میزان  زیادی این بخش مدیریت و کنترل شده است ولی هنوز به حد ایده‌آل خود نرسیده است. ایشان با تاکید بر موضوع دریافت پیامک‌ های تبلیغاتی از سوی اپراتورهای تلفن همراه و همچنین سرشماره‌‌ ی آن‌ ها که غیرقانونی است و مورد تائید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نمی باشد، گفت:

  • در این خصوص به تمامی اپراتورها تذکرات لازم داده شده است؛ اگر اپراتوری برخلاف این موضوع عمل نماید و با سرشماره‌‌ ی خود و به جز پیامک اطلاع‌ رسانی حساب مشترک، پیامک دیگری ارسال نماید، تخلف می باشد و قابل رسیدگی است.

طریقه مقابله با افراد خاطی

بر اساس گفته‌ ی ایشان، یکی از مسائلی که به منظور جلوگیری از ارسال پیامک‌ های تبلیغاتی از شماره‌ های شخصی افراد صورت گرفت، محدودیت در فعال‌ سازی بیش از 10 سیم‌کارت تنها به نام یک شخص می باشد. بر همین اساس که خریدن سیم‌ کارت برای افراد محدودیت دارد و هیچ‌ کسی نمی‌تواند بیشتر از 10 سیم کارت را به نام خود داشته باشد. در صورتی که اگر با شکایت کاربران در خصوص سیم‌ کارت شخصی ارسال‌ کننده‌ ی پیامک تبلیغاتی روبرو شویم،به طور کامل خط را مسدود خواهیم کرد. لازم به ذکر است که در طی سه ماهه ی اخیر 30 هزار سیمکارت شخصی که پیامک تبلیغاتی ارسال می کردند، مسدود شدند.

بیشتر بخوانید  کاهش تعرفه مکالمه تلفنی با زائرین اربعین

 

برای اطلاع از جدیدترین خبرها با زوم تک همراه باشید ….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مسدود شدن 30 هزار سیم کارت به دلیل ارسال پیامک تبلیغاتی!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *