ثبت نام و شرکت در مسابقه نی نی خندوانه رامبد جوان

رامبد جوان

شروع نام نویسی و شرکت در مسابقه نی نی خندوانه رامبد جوان : هم اکنون با شروع فصل جدید برنامه خندوانه ،قسمت جدیدی با عنوان “مسابقه نی نی رو” به آن اضافه شده است که مثل دیگر مسابقه های خندوانه برای بینندگان بسیار جذاب و سرگرم کننده خواهد بود.

در فصل 5 خندوانه قسمتی با نام “مسابقه نی نی رو” برگزار می شود که البته متاسفانه هنوز هم در مورد ” نحوه شرکت در مسابقه نی نی رو” هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است. نخستین قسمت این مسابقه در تاریخ سه خرداد سال97 از شبکه نسیم پخش گردید. برنامه خندوانه دارای مسابقه های جذابی بوده که می توانیم به خنداننده شو ، ادبازی، خنداننده برتر و … اشاره نماییم.

همانطور که می دانید خندوانه از برنامه های بوده است که توانسته در بین کاربران طرفداران بسیاری را به دست بیاورد و البته لبخند را به کاربران باز گرداند.

مسابقه نی نی خندوانه رامبد جوان

شروع نام نویسی و شرکت در مسابقه نی نی خندوانه رامبد جوان :  برنامه خندوانه از مجموعه برنامه های پرطرفداری است که به کارگرانی و اجرای رامبد جوان بوده است و در هر قسمت از آن بازیگران و افراد مشهوری حضور داشته اند که در خندوانه به گفت و گو می پردازند. می توانیم اینگونه بگوییم که خندوانه از جمله پر طرفدار ترین برنامه های تلویزیونی بوده است.

برنامه خندوانه توانسته است تقریبا از تمامی بازیگران و افراد سرشناس و مشهور برای حضور در برنامه دعوت کند. همچنین توانسته است تاثیری خوبی به دلیل حضور افراد موفق در آن برای کاربران داشته باشد. اولین ایده در رابطه با این برنامه در سال 83 از سوی رامبد جوان به شبکه 2 ارائه شده بود ولی به دلیل مسائل بودجه ی و … تولید این برنامه به تعویق افتاد.

در هر قسمت از برنامه خندوانه ، تماشاگرانی نیز حضور داشته اند که مانند یک تئاتر می توانند به تماشای برنامه خندوانه بنشینند. در فصل های گذشته خندوانه پس از مقدمه ی که رامبد جوان آن را بیان می کرد ، تماشاگران با خواندن ترانه ی شاد ، برنامه را شروع می کردند. این همه انرژی مثبت و تاثیرات خوب از سوی برنامه خندوانه واقعا خوشحال کننده خواهد بود.

بیشتر بخوانید  تلگرام خندوانه

خندوانه

حضور جناب خان یکی از آیتم های مهم و اساسی در برنامه خندوانه است که در جذب مخاطبان به سوی خندوانه نقش اساسی داشته است. جناب خان یکی از شخصیت های عروسکی در خندوانه می باشد که در ابتدا به عنوان لبوفروش در نمایش خانگی کوچه مروارید حضور داشته و مالکیت این شخصیت عروسکی به سعید سالارزهی تعلق داشته است. در اوایل قرار بود که جناب خان به عنوان یک ستدآپ کمدین در این برنامه باشد اما پس از گذشت مدتی ،به عنوان یک عضو ثابت در خندوانه محسوب شد.

جناب خان از شخصیت های است که به خواندن ترانه های بندری علاقه داشته است و خواننده ها و فوتبالیست ها در نزد او محبوب هستند. البته این شخصیت محبوب لبو فروش در خندوانه عاشق یک دختر به نام احلام است که بارها به خواستگاری او رفته و از خاطره های خود را برنامه خندوانه یاد می کند. انطور که به نظر می آید جناب خان از لبوفروشی خود راضی است و توانسته ثروت خوبی را از آن بدست بیاورد.

شروع نام نویسی و شرکت در مسابقه نی نی خندوانه رامبد جوان : با اینکه مسابقه های کودکان در محیط های شاد برگزار می شود ولی اکنون شاهد اجرای یک مسابقه شاد از سوی برنامه خندوانه با عنوان “مسابقه نی نی رو” هستیم که هنوز اطلاعی از سوی این برنامه برای شرکت در این مسابقه ارائه نشده است. در فصل پنجم خندوانه این مسابقه جدید و نو ارائه گردیده است که می توان اطلاعاتی در مورد آن را از اپلیکیشن خندوانه بدست بیاورید. زمان این مسابقه حدود دو دقیقه می باشد.

مطالب مرتبط : 

2.2/5 - (4 امتیاز)

نظرات در مورد : ثبت نام و شرکت در مسابقه نی نی خندوانه رامبد جوان

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. بمب‌های شیمیایی صدام کافر ریه من از بین برده هزاران نفر را سوزاند این کثافت بعثی اشغال حرمزاده خدا کن اون دنیا ببینمش لعنت الله

  2. بسیار خوبیها وامکانات بدی‌ها دارد استفاده نادرست وسواستفاده اشخاصي گ ذات تین ناپاک دارن در دنیا متاسفانه بسیار هستند کسانی گه اگر با حیوانات مقایسه کنیم از حیوان پستانداران کثیفی به اسم کثیفی نیست به ذات کثافتش هست حمیدرضا اسفیدانی ۰۹۱۹۰۰۳۰۰۱۸حمیدرضا