مسابقه بین المللی 2015 شرکت والو و حمله DDoS

مسابقه بین المللی 2015 Dota 2 شرکت والو با حمله DDoS

در دومین روز از مسابقات بین المللی 2015، مسابقه سالانه mega از کمپانی والو که برای بازی خود با نام MOBA Dota 2 برگزار کرده بود در بین اولین بازی و در راند اول متوقف شد. بعد از 45 دقیقه از گذشت بازی، سرور ها دچار مشکل شدند و نتوانستند پاسخگوی علاقه مندان باشند. به نظر می رسد که حمله ای به سرور(DDoS) صورت گرفه است. این حمله در مسابقه ی اول در رقابت بین سه بازیکن برتر، بین Evil Geniuses، compLexity Gaming و Paul “ReDeYe” Chalonerone صورت گرفت. بازی شروع به قطع و وصل شدن کرد، این در حالی ست که پخش ویدیویی در تمام مدت آنلاین بود. معمولا تمام مسابقات ورزشی دیجیتالی از طریق LAN برگزار میشوند. اما بازی Dota 2 نیاز به اتصال به اینترنت دارد که آن را در مقابل همچین حمله هایی آسیب پذیر می کند. سیل انتقادات به سرعت به سمت کمپانی والو سرازیر می شود.

بسیاری از کاربران می گویند که چرا کمپانی نتوانسته از وقوع همچین حمله هایی جلوگیری کند، و می پرسند در آینده برای بهبود امنیت مسابقات، قرار است چه کاری انجام دهد. این اولین باری نیست که DDoS به مسابقات Dota 2 حمله می کند، اما با این حال، این مسابقه هیچ وقت در حین مسابقات بین المللی والو، قطعی صورت نگرفته بوده است.

امیدواریم که کمپانی برای روز شنبه، زمانی که نوبت مسابقات قهرمانی ست، بهتر خود را آماده کند. مسابقه بین المللی Dota 2، روز دو شنبه در KeyArena در مرکز سیاتل آغاز شد. این مسابقات که برای بار پنجم برگزار می شوند، جایزه برنده، 18 میلیون دلار تعیین شده است. از این 18 میلیون دلار، 16.4 میلیون دلار آن به طور مستقیم از بازی کنان Dota 2 جمع آوری شده است. این قیمت باعث شده تا مسابقه Dota 2 بزرگترین مسابقه ورزش دیجیتالی باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مسابقه بین المللی 2015 شرکت والو و حمله DDoS

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *