مسابقه اینستاگرامی سامسونگ با جایزه اسپیکر بیسیم 360

samsung

جایزه ای برای تجربه های خاص زندگی! اگر تا پیش از این تماشای تصاویر 360 درجه یا عکاسی پانورما جذاب بود، امروز این امکان پدید آمده است تا صدا را هم 360 درجه شنید. شرکت سامسونگ الکترونیکس به‌عنوان پیشرو در تولید محصولات صوتی و تصویری، به‌تازگی از جدیدترین رده‌ محصولات صوتی جدید این شرکت، اسپیکر بی سیم 360 در ایران رونمایی کرده است که تحولی در دنیای محصولات صوتی به شمار می‌رود.
جذابیت و نوآوری این محصول جدید باعث شده تا با اشاره به توزیع صدای 360 درجه‌ی این اسپیکر، مسابقه‌ای در فضای مجازی با عنوان «تجربه 360» راه اندازی شود. از شرکت کنندگان در این مسابقه دعوت شده است تا تجربه های واقعی زندگی را که مفهوم کامل شدن را به همراه دارد در قالب تصویر و یا ویدئو به اشتراک بگذارند. این تجربه ها می‌توانند با توجه به خلاقیت کاربران شامل محتوای تصویری با موضوعات متنوعی از چرخش عقربه‌های ساعت گرفته تا دورهمی صمیمی با دوستان و خورشید خوش‌رنگ غروب باشد.
مسابقه تجربه 360، در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود و به برترین های انتخاب شده بر اساس شرایط مسابقه، یک عدد اسپیکر اهدا خواهد شد. نحوه اجرای مسابقه به این صورت است که کاربران می‌توانند از شنبه تا چهارشنبه، عکس‌ها و ویدیوهای خود را با هشتگ #تجربه360 در صفحه شخصی خود بازنشر کنند.
این عکس‌ها و ویدئوها هر پنج‌شنبه در حساب اینستاگرام سامسونگ نیز بازنشر می‌شوند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مسابقه عکاسی 360 درجه سامسونگ می‌توانند در اینستاگرام حساب کاربری رسمی سامسونگ در ایران@samsung_iran  را دنبال کنند و یا به صفحه این کمپین در وب‌سایت سامسونگ www.samsung.com/iran/wirelessaudio360 مراجعه کنند./
پایان خبر

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مسابقه اینستاگرامی سامسونگ با جایزه اسپیکر بیسیم 360

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *