مزایا و معایب سوزوکی کیزاشی

سوزوکی کیزاشی

یکی از خودروهای محبوب سوزوکی به غیر از ویتارا، کیزاشی می باشد که این خودرو از معدود خودروهایی بود که در بازار ایران توسط گروه صنعتی ایران خودرو تولید شد ولی متاسفانه به دلیل تحریم های صورت گرفته و کمبود قطعات این خودرو در بازار دیگر شاهد تولید آن نبودیم. این خودرو در زمان معرفی تفاوت های بسیاری با مدل کانسپت خود داشت و گویا سوزوکی قصد داشته که کمتر بر روی این خودرو هزینه کند. در ادامه بررسی مختصری از این خودرو را برایتان انجام می دهیم.

طراحی ظاهری

طراحی این خودرو از لحاظ ظاهری اصلا خسته کننده نمی باشد و حس بدی را به شما منتقل نمی کند. رینگ های اسپرت، چراغ بیضی شکل و آرم بزرگ سوزوکی بر روی جلو پنجره ی کیزاشی نشان می دهد که با یک خودرو خاص و به نوعی اسپرت طرف هستید، اگر چه قرارگیری چراغ های راهنما در کنار مه شکن ها کمی طراحی این خودرو را شبیه به خودروهای دهه ی 80 میلادی می نماید ولی حضور دو اگزوز با حاشیه های کرومی و خطوط موجود بر روی بدنه تا حدی وجود این چراغ های راهنما را کم رنگ نموده است، اما موضوع مهمی که وجود دارد این است که اسپویلر بلندی که بر روی عقب خودرو قرار داده شده است ظاهر جذابی به این خودرو نداده است و شباهت زیادی به رنو Safrane دارد.

سوزوکی کیزاشی

طراحی کابین داخلی

کیفیت مواد استفاده شده در طراحی لوازم کابین داخلی این خودرو آنقدرها هم بالا نیست ولی قابل قبول می باشد و طراحی داشبورد این خودرو به نوعی شسته و رفته می باشد و تقریبا همه چیز در سر جای خودش قرار دارد و قراردادن تریم نقزه ای در داشبورد این خودرو به صورتی است که کابین داخلی این خودرو را جذاب تر می نماید. اما فضای داخلی سرنشینان عقب با توجه سیستم انتقال قدرت بالای این خودرو به نوعی دشوار می شود.

سوزوکی کیزاشی

همانطور که از ظاهر این خودرو مشخص است یک خودروی اسپرت و جوان پسند می باشد و در این میان انتظار می رود که این خودرو دارای سیستم صوتی قدرتمندی داشته باشد ولی چنین شرایط نیست. وجود 10 بلندگوی راکفورد فوسگیت ممکن است نیازهای شما را برطرف نماید ولی نمی توانید انتظار سیستم صوتی Bose را داشته باشید.

سواری و رانندگی

این خودرو دارای یک پیشرانه ی 2.4 لیتری 4 سیلندر با توان 176 اسب بخار در دور موتور 6500 و گشتاور 230 نیوتون متری می باشد که توسط سیستم جعبه دنده ی CVT به چرخ های جلو انتقال می یابد و شتاب صفر تا صد این خودرو 7.8 ثانیه می باشد و برای یک خودروی سدان خانوادگی مناسب می باشد.

سوزوکی کیزاشی

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مزایا و معایب سوزوکی کیزاشی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *