مرز بی نهایت درخشش با هدفون الماس نشان Onkyo

به لطف Onkyo پیدایش یک هدفون رزگلد بیتس دیگر نشان دهنده شان و منزلت نیست. اگر قیمت برایتان اهمیت ندارد. و به دنبال یک هدفون ناب در محدوده قیمت 80.000 پوند هستید، ایربادهای خسته کننده سفید آیفون را کنار بگذارید. هدفون الماس نشان Onkyo همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید!

از آنجا که Onkyo این هدفون را برای فروش و بازاریابی به دوستداران واقعی موسیقی ارائه نداده است، ما هیچ گونه مشخصات فنی درباره قدرت پنهان در وضوح صوتی هدفون جدید Onkyo نداریم. این هدفون با حدود 2.000 الماس واقعی در هر دو طرف مزین شده است. اندازه گیری الماس های بیش از 20 عیار با آن وضوح و درخشش بی نظیر نشان گر آن است که این هدفون تنها قرار است بر روی سر اشخاص مشهور، نوازندگان محبوب و دوستان دعوت شده گیبسون قرار بگیرد!

حال اگر از خود هدفون صرف نظر کنیم به جک آن خواهیم رسید. جک هدفون 3.5 میلیمتری بوده و ریموت روی میکروفون آن با یک تک الماس درخشان تزئین شده است.

هدفون Onkyo

با این که برچسب قیمت 80.000 پوندی این محصول چشم هدفون بازها را می زند اما هنوز گزینه ای برای شخصی سازی بیشتر وجود دارد. با این حال، بی سیم شدن جزء این گزینه ها نیست. و این می تواند یک نقطه ضعف دست و پاگیر باشد.

و اما اگر الماس های زرق و برق دار توجهتان را جلب نکرده ما شما را با حلقه یاقوت های قرمز گنجانده شده در اطراف هر کاسه گوشی آشنا خواهیم کرد. باید بدانید ترکیب این یاقوت ها به همراه الماس ها چقدر تجملاتی می شوند. بنابراین، باید حدس بزنید هنگامیکه این هدفون را بر سرتان گذاشته اید و دور تا دورتان با ریتم آهنگ چرخ می زنید انوار پخش شده از هدفون تا چه حد خیره کننده خواهد بود. و این همان چیزیست که Onkyo می خواهد.

کیفیت صوتی این هدفون هنوز آزمایش نشده اما به زودی به بررسی تخصصی آن خواهیم پرداخت.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مرز بی نهایت درخشش با هدفون الماس نشان Onkyo

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *