مدل فیس لیفت MG 3 معرفی شد

فیس لیفت MG 3

مدل فیس لیفت MG 3 توسط شرکت چینی – انگلیسی ام جی به صورت رسمی معرفی شد. در مدل فعلی، طراحی این اتومبیل بهتر و جذاب تر شده و آن را آماده ی رقابت با خودروهای مدل بالا می کند. چندی پیش شاهد تغییراتی در زبان طراحی این محصول که کراس اور ZS می باشد، بودیم. هر چند این خودرو ظاهری مشابه با مزدا ۲ دارد اما چراغ های LED موسوم به London Eye نمای جدیدی در خودرو ایجاد کرده است. در قسمت پشت آن نیز می توان دید که دوباره از چراغ های LED استفاده شده است و علاوه بر آن سپر عقب و چرخ ها دارای طراحی جدیدی هستند.

فیس لیفت MG 3

بیشترین تغییر را در داخل اتاق ها می توان دید و دقیقا مکانی است که داشبورد دوباره از نو طراحی شده است و این اتومبیل دارای صفحه نمایش ۸ اینچی در مدل ZS می باشد. شکل فرمان نیز تغییر کرده است و حالا جذاب تر از قبل است. در چین این خودرو دارای سیستم اتصال 4G است و شرکت مادر یعنی شرکت سایک موتور بر روی آن سیستم دستیار صوتی نیز تهیه کرده است. در مدل پایه آن فقط شاهد سیستم ناوبری ماهواره ای به همراه اول کارپلی هستیم. در هر حالت استفاده از تریم جدید و جذاب می توان از این خودرو به عنوان رقیب ارزان قیمت مزدا ۲ و فولکس واگن پولو نام برد.

فیس لیفت MG 3

در قسمت قوای محرکه، این اتومبیل از یک موتور ۱.۵ لیتری که دارای حداکثر قدرت ۱۱۶ اسب بخار و ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر در حداکثر دور ۴۵۰۰ بر دقیقه بهره می برد. موتور جدید با همکاری جعبه دنده جدید که ساخت شرکت ژاپنی آیسین می باشد، چرخ های جلو را به حرکت در می آورد. هنوز اطلاعاتی درباره جزئیاتی مثل تعداد دنده های این گیربکس از سوی MG انتشار نیافته است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مدل فیس لیفت MG 3 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *