مداد استدلر سامسونگ 5000 بار جذابتر از مداد اپل است

اگر تاکنون هیچکدام از ابزار کاربردپذیر و سودمند قلم سامسونگ S و مداد اپل مجذوبتان نکرده است، به طور حتم این بار به سمت مداد دیجیتال “Noris digital” با ظاهر مشابه به مداد آنالوگ کشیده خواهید شد. ظاهر آشنا اما باطن دیجیتال Noris digital بسیار چشم نواز و نوستالژیک می باشد و همچنان ممکن است شما را به یاد مدادهای استدلر دوران مدرسه تان بیاندازد.

مداد Noris digital پوشیده در رنگ های سیاه و سبز بر گرفته از طرح سنتی مدادهای استدلر با رنگ های سیاه و طلایی می باشد. نوک بسیار متفاوت و غیرقابل تشخیص Noris digital از دیگر مدادها به گونه ای است که اصلا تصور نخواهید کرد از همان مدادهای دوران مدرسه تان در جنس گرافیت و چوب نیست.

این مداد به ظاهر نوستالژیک با همان اندازه و وزن مدادهای استدلر حتی با طرح مشابه راه راه همان احساس اورگونومی طبیعی را به آن دسته از افرادی که با طرز نوشتن به جای تایپ کردن در مدرسه شان آشنا هستند القا خواهد کرد.

مداد استدلر سامسونگ تحت عنوان “Noris digital” نامگذاری شده است. و این نامی است که هر دو شرکت بر روی این مداد دیجیتال خاص با ظاهری ساده انتخاب کرده اند. سامسونگ هنوز به افشای برخی جزئیات شامل قیمت و زمان در دسترس قرار گرفتن آن اشاره نکرده است. اما از آن جا که بسیاری از افراد در MWC به سمت Noris digital کشیده شده اند احتمالا از این پس به عنوان لوازم جانبی به همراه تبلت ها و یا حتی دستگاه های نوت گلکسی بعدی استفاده شوند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مداد استدلر سامسونگ 5000 بار جذابتر از مداد اپل است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *