مجله ای با امضای استیو جابز به قیمت 50 هزار دلار به فروش رسید

استیو جابز

سر دبیر مجله News week یک نسخه از مجله خود را در ماه گذشته به حراج گذاشت. این مجله در 24 اکتبر سال 1988 منتشر شده و در آن عکس هایی از استیو جابز چاپ شده بود. در کنار تیتر اصلی این مجله که معرفی کامپیوتر Next اپل بود , امضای استیو جابز جلب توجه می کرد.

مالکیت این مجله به دایان ویلیامز تعلق داشت که به عنوان فروشنده ارشد در شرکت نرم افزاری لوتوس فعالیت می کرد. دایان ویلیامز از استیو جابز درخواست کرده بود برای معرفی کامپیوتر نکست و به عنوان تبلیغ آن را امضا کند. از آن جا که جابز از امضا کردن خوشش نمی آید به جای آن یک جمله تحت عنوان ” من عاشق تولید کردن هستم ” را در جلد مجله نوشت و با خط کشیدن زیر کلمه عاشق , باعث جلب توجه بیشتری شد.

1000 دلار , مبلغی بود که برای شروع حراجی پیشنهاد شد , پس از گذشت چند ساعت , در پایان این مجله با قیمت 50 هزار دلار به فروش رسید. با این مبلغ می توان تعداد زیادی آیفون X با حافظه داخلی 256 گیگا بایتی خرید!

در سال 1997 , شرکت اپل توانست تعداد زیادی از کامپیوتر های نکست خود را با یک تبلیغ عالی و البته با کیفیت بالا , به فروش برساند. این فروش سود 429 میلیونی را برای این شرکت به همراه داشت , البته همه حتی خود شرکت اپل نیز این موفقیت را به خاطر تصویر جذاب استیو جابز در پشت صفحه می داند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  یکی از بنیانگذاران اپل:اگر استیو جابز در قید حیات بود از تصمیم تیم کوک حمایت می کرد.

نظرات در مورد : مجله ای با امضای استیو جابز به قیمت 50 هزار دلار به فروش رسید

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *