مبالغ ارزش افزوده به کاربران اپراتور همراه اول عودت داده شد

چگونه شماره خود را بفهمیم همراه اول

یکی از موضوعاتی که سبب شده بود بسیاری از کاربران اپراتور همراه اول ناراضی باشند، مسئله ی ارزش افزوده ای بود که مشترکین همراه اول در سرویس های این اپراتور فعال عضو شده بودند. اکنون زمان آن رسیده است که به این بازی خاتمه بدهند و مبالغ میلیاردی از حساب مشترکان خارج نکنند.

اپراتور همراه اول

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی، قبلا در طی توییتی خبر از کلاهبرداری 22 میلیارد تومانی شرکت‌ های ارزش افزوده در طول 5 ماه اخیر داد و اعلام کرد که روند برگشت پول مشترکان در داخل پرونده‌ی کلاهبرداری شرکت‌ های ارزش افزوده، شروع شده است. ایشان در جدیدترین توییت خود اعلام نمود:

دیروز مبالغ کسر شده از 2 میلیون مشترک اپراتور همراه اول که بی اطلاع در سرویس‌ های ارزش افزوده عضو شده بودند، به حساب آنها برگشت داده شد. جمع مبالغ کشف شده تا به امروز چیزی حدود ۳۵ میلیارد تومان بوده است. حتی در یک سری موارد مقدار مبالغ بازگشتی به مشترکین تا 5 میلیون ریال نیز رسیده بود. #حق‌الناس

اپراتور همراه اول

قبلا آذری جهرمی از برخورد با یک پرونده‌ی بسیار بزرگ تخلف در دریافت مبالغ ارزش افزوده خبر داد و اذعان کرده بود که باندی اختاپوسی در زمینه ی ارزش افزوده شکل گرفته است و زمانی که کل پرونده به نهایت رسید جزئیات آن را ‌اعلام خواهد کرد. شرکت‌ های ارزش افزوده در این 5 ماه اخیر بیشتر از 22 میلیارد تومان از مشترکین همراه اول کلاهبرداری نموده بودند که بر اساس خواسته‌ ی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سستم بازگرداندن وجوه پرداختی به مشترکین در دستور کار دولت قرار گرفته بود.

لازم به ذکر است با اینکه تمامی مبالغ به حساب مشترکین همراه اول عودت داده شده است ولی هنوز اطلاعات مشخصی در خصوص این شرکت‌ ها و نقش اپراتورهای همراه در این کلاهبرداری مشخص نشده و نهایت آن‌ ها نامشخص می باشد. شما نیز به منظور آگاهی از عضویت در خدمات ارزش افزوده به راحتی می‌ توانید از طریق سامانه‌ ی #800* استعلام نمایید.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  دارایی های مدیریت سایت سکه ثامن مشخص شد

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مبالغ ارزش افزوده به کاربران اپراتور همراه اول عودت داده شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *