مای رند ، اولین و تنها اپلیکیشن تخصصی خرید و فروش سیم کارت درکشور

مای رند ، اولین و تنها اپلیکیشن تخصصی خرید و فروش سیم کارت درکشور

خرید سیمکارت های رند یکی از موضوعاتی است که شاید هر کسی به دنبال خرید آن یا فروش آن است . استفاده از سایت های خرید و فروش سیمکارت یکی از روش های حل این موضوع است ، اما بحث اینجاست راحت ترین راه برای حل این مشکل چیتس ؟ استفاده از اپلیکیشن های شاید راهی مناسب برای اینکار باشد . در این مقاله به بررسی یک اپلیکیشن کاربردی در این حوزه خواهیم پرداخت اپلیکیشن مای رند یکی از نرم افزار های بسیار کاربردی برای یافتن سیمکارت با شماره رند است در ادامه به بررسی این اپلیکیشن کاربردی خواهیم پرداخت با ما همراه باشید .zoomtech2-min
این نرم افزار نه تنها برای خریدارا و فروشنده های سیم کارت مورد استفاده است بلکه برای افرادی که میخوان از قیمت شمارشون خبردار بشن نیز کاربرد داره. در خط کجاست ؟ هم شما میتونید 3 رقم اول شمارتون رو وارد کنید چون به گفته سیم کارت فروشای حرفه ای هر خطه 0912 ای تهران نیست و قیمت هاش متفاوته.

zoomtech3-min
یه سری دیگه از امکانات اپ مای رند هم هست که پایین آوردیم :
– جست و جوی پیشرفته سیم کارت
– امکان ایجاد پنل کاربری اختصاصی به همراه فروشگاه سیم کارت
– امکان جست و جوی فروشندگان سیم کارت بر اساس نام استان
همین الان با هر تلفن هوشمندی میتونید نرم افزار رو ، رایگان دانلود کنید و سیم کارت خودتون رو بفروشید یا سیم کارت جدیدی بخرید ، بله به همین راحتی .
در این ویدئو امکانات این اپلیکیشن را مشاهده نمایید .


برای شروع فقط کافیست آن را از مارکت های اندرویدی نظیر : گوگل پلی ، کافه بازار ، مایکت ، ایران اپس و… با حجم حدود 4 مگابایت دانلود کنید. همچنین تیم مای رند ، نسخه iOS نرم افزار را نیز در اپل استور قرار دادن که به راحتی قابل دریافت می باشد.

اولین چیزی که بعد نصب نرم افزار می بینید لیست سیم کارت های آگهی شده توسط کاربران می باشد. برای فروش سیم کارت خود ، نیاز به ثبت نام دارید. لازمه که بدونید درج سیم کارت رایگانه به طور همزمان نیز در سایت قرار میگیره.

bazar

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مای رند ، اولین و تنها اپلیکیشن تخصصی خرید و فروش سیم کارت درکشور

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *