مایکروسافت Skype Lite را در هند به منظور برقراری ارتباط سریع تر راه اندازی کرد

مایکروسافت، یک نسخه جدید از اپلیکیشن صوتی و ویدیویی تلفن همراه هوشمند طراحی شده برای بازار هند را تحت عنوان “Skype Lite” راه اندازی کرد. اپلیکیشن صوتی و ویدیویی Skype Lite در حجم 13 مگابایت دانلود شده و مناسب برای عملکرد بهتر در 2G و اتصالات ناپایدار می باشد. از این رو، Skype Lite به منظور اتصال در بسیاری از بخش های هند قابل اطمینان خواهد بود.

مایکروسافت گفته است Skype Lite با مصرف کمتر باتری، اجرای هموارتر متناسب با تلفن های همراه قدیمی اندروید و یک حالت به منظور کاهش استفاده داده در ارتباط ویدیویی راه اندازی شده است. این برنامه با پیامک (SMS) هم عمل خواهد کرد و در نه زبان قابل دسترس همگان می باشد.

همچنین مایکروسافت اقدام به یکپارچه سازی سیستم شماره 12 رقمی شناسایی قابل استفاده در هند کرده است و این اقدام به طور مستقیم در Skype Lite به عنوان یک راه برای تشخیص امن افراد پیاده خواهد شد.

در میان طرح های دیگر، Google اخیرا برنامه Youtube Go را متمرکز بر نسخه برنامه ویدیویی در هند راه اندازی کرده است. عملکرد اینچنین نسخه ها همانند Youtube Go و Skype Lite به منظور برقراری اتصال سریع و قابل اطمینان در نقاط غیر قابل اطمینان از لحاظ اتصال می باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مایکروسافت Skype Lite را در هند به منظور برقراری ارتباط سریع تر راه اندازی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *