مایکروسافت از HTC درخواست کرد از ویندوز فون در تلفن هایش استفاده کند

مایکروسافت در حال تلاش است تا بتواند کاربران تلفن همراه را به ویندوز فون علاقه مند کند. پلتفرم اصلی ویندوز فون که عمری سه ساله دارد ، در حال حاضر حدود 3.7 درصد از بازارهای جهانی را در دست دارد که اصولا کارهای زیادی و میان بری وجود دارد تا سازنده های تلفن های همراه را علاقه مند به این تلفن های همراه کرد.

Windows-HTC

به گزارش سایت Bloomberg رییس واحد سیستم های عملیاتی مایکروسافت از شرکت تایوانی HTC خواسته است که از پلتفرم ویندوز فون به عنوان سیستم عامل دوم در کنار اندروید استفاده کند.

شرکت HTC از ماه ژانویه هیچ تلفن ویندوز فونی را درست نکرده است و این بدین معنا است که به این زودی این رویداد اتفاق نمیافتد.

در این پیشنهاد که مایکروسافت به بعضی از تولیدکننده های تلفن همراه از جمله HTC داده است ، مایکروسافت در صدد است تا از حق الزحمه لایسنس خودش صرفه نظر کند تا بتواند کاربران زیادی را علاقه مند به ویندوز فون کند. این در حالی است که گوگل استفاده از سیستم عامل متن باز خودش را آزاد و رایگان معرفی کرده است که بر اساس ضمانتی که با سازنده ها بسته است امکانات گوگل را بر روی گوشی های همراه پیاده سازی کنند.

مایکروسافت می خواهد به عنوان سیستم عامل دوم در تلفن های همراه از ویندوز فون استفاده شود تا بتواند کاربران اندرویدی را نیز علاقه مند به این سیستم عامل کند هر چند اینکه متعاقد کردن سازنده ها به استفاده از این سیستم عامل کاری بسی دشوار است.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چگونه نرم افزارهای ویندوزی را به طور کامل حذف کنیم ؟

نظرات در مورد : مایکروسافت از HTC درخواست کرد از ویندوز فون در تلفن هایش استفاده کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *