ماکروسافت Xbox Music را به Groove تغییر داد!

ماکروسافت Xbox Music را به Groove تغییر داد!

در اوایل جولای، ماکروسافت طراحی بخش سرگرمی را برای ویندوز 10 تغییر داد، تغییراتی که در آن نام Xbox Music به Groove تغییر کرد. این شرکت همچنین نام برنامه Xbox Video را به Movies and TV تغییر داد. در حالی که این تغییرات هنوز در اندروید رخ نداده است، Xbox Musicبرای اندروید به Groove تغییر کرده و هم اکنون از گوگل پلی قابل دریافت است.

هیچ تغییری غیر از طراحی و تغییر نام در برنامه داده نشده است و قابلیت های برنامه مطابق آخرین آپدیتی ست که اوایل همین ماه منتشر شد، زمانی که ماکروسافت یکپارچه سازی وان درایو را به اندروید و iOS اضافه کرد.ماکروسافت میگوید حالا دستگاه های بیشتری از پخش  آفلاین پشتیبانی میکنند. حالا کاربران اندرویدی برای دریافت رمز Groove Music نیازی به پرداخت هزینه ندارند. گرچه برای نسخه بدون تبلیغات، نیاز به یک اکانت خریداری شده دارند.  گوش دادن به ایستگاه های رادیویی بر اساس خواننده مورد علاقه و اضافه کردن آهنگ های آلبوم، و پلی لیست ها به مجموعه موسیقی گروو و دسترسی به آن از طریق گوشی های همراه، Xbox، کامپیوتر، تبلت، و وب نیز امکان پذیر است.

با سیستم تازه معرفی شده یک پارچه سازی وان درایو، کاربران گروو میتوانند آهنگ های خود را از پوشه وان درایوشان روی دستگاه های اندرویدی پخش کنند. آن ها همچنین میتوانند فایل های موسیقی با فرمت های mp3، m4a و wma را به پوشه واندرایوشان آپلود کنند. دانلود آهنگ ها از پوشه وان درایو و گوش دادن به آن ها به صرت آفلاین نیز امکان پذیر است.

سیستم یکپارچه سازی وان درایو گروو را یک قدم از برنامه های مشابه دیگر مانند Google Play Music جلو می اندازد. زمان معرفی Groove ماکروسافت اعلام کرد که کاربران میتوانند تا 50000 فایل موسیقی را در مجموعه خود در وان درایو داشته باشند که دقیقا همان مقداری ست که گوگل به تازه گی برای محدودیت حافظه خود در Google Play Music تعیین کرده است. این برنامه روی اندروید 4.0 ساندویپ بستنی و ورژن های بعدی اندروید کار میکند و حجم آن 3.7 مگا بایت است.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بررسی حرفه ای ترین تبلت ماکروسافت surface pro 4

نظرات در مورد : ماکروسافت Xbox Music را به Groove تغییر داد!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *