ماه آینده مک بوک 13 اینچی کمپانی اپل رونمایی خواهد شد

مک بوک

مک بوک 13 اینچی کمپانی اپل | بر اساس خبرهای منتشر شده، گویا کوپرتینونشین ها تصمیم دارند در ماه آینده از سری جدید محصولات خود رونمایی به عمل آورند و خیلی از افراد در سراسر دنیا منتظر هستند تا این کمپانی از سری جدید این محصولات رونمایی به عمل آورد تا تغییرات آن ها را نسبت به سری های قبلی مشاهده نمایند و از جدیدترین قابلیت های اپل در ساخت دستگاه های دیجیتال خود مطلع شوند.

معرفی محصولات جدید اپل

تمامی طرفداران کمپانی اپل انتظار دارند تا با دست پر، کنفرانس بین المللی رونمایی خود را در شهریور ماه برگزار نماید. در این مراسم رونمایی مک‌ بوک‌ اقتصادی این کمپانی با پردازنده‌ ی کبی‌ لیک، قرار است با برچسب قیمتی 1200 دلاری رونمایی گردد. دیروز ترندفورس نیز اعلام نمود که مک‌ بوک ایر جدید این کمپانی، مهر ماه و شهریور ماه سال جاری رونمایی خواهد شد.

مک بوک

در طول این گزارش خبری از معرفی آیپد مینی جدید این کمپانی نیست و این مسئله وجود دارد که آیپد مینی 4 اپل به‌ فروش خود ادامه خواهد داد. در نتیجه قرار است کمپانی اپل، ایرپاور جدیدی را دقیقا در زمان رونمایی آیفون‌ های 2018 قیمت 160 تا 190 دلار رونمایی به عمل آورد. قبلا نیز گزارش‌ های زیادی در خصوص لیست کامل محصولاتی که کمپانی اپل در فصل پاییز رونمایی خواهد کرد، انتشار یافته بود.

از اوایل سال جاری میلادی تا به امروز، شایعات زیادی در خصوص معرفی مک‌ بوک‌ ایر ۱۳ اینچی اپل مطرح شده بود ولی گویا مک‌ بوک اقتصادی این کمپانی، به همین دلیل رونمایی خواهد شد. بر این اسا، اگر اپلی ها بخواهند مک‌ بوک اقتصادی و مقرون به صرفه ی خود را با قیمت 1200 دلار به بازار عرضه نمایند اکنون این سوال پیش می‌ آید که چگونه می‌ خواهند مک‌ بوک ایر را با یک برچسب قیمتی کمتر از 1000 دلار به بازار عرضه نمایند؟ و سوال بعدی این است که آیا MacBook Air دوباره قرار است بدون هیچگونه تغییری دوباره به بازار عرضه گردد؟

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  ارسال پیام ها به سایر مخاطبین به علت باگ iOS 12

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ماه آینده مک بوک 13 اینچی کمپانی اپل رونمایی خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *