مانیتورهای گیمینگ سامسونگ رونمایی شد

مانیتورهای گیمینگ سامسونگ

مانیتورهای گیمینگ سامسونگ | با پیشرفت تکنولوژی اکنون کاربران به دنبال دستگاه های دیجیتال معمولی نیستند و تصمیم دارند که تا می توانند دستگاه هایی را که کاربردهای بخصوصی دارند استفاده نمایند. در این میان کمپانی سامسونگ تصمیم گرفته است که با استفاده از تولید مانیتورهای گیمینگ، کاربران خود را شگفت زده نماید و در مراسم امسال از آن ها رونمایی به عمل آورد.

مانیتورهای گیمینگ سامسونگ

سری CJG5 مانیتورهای سامسونگ در اندازه های 27 و 32 اینچ تولید شده است و از یک صفحه نمایش منحنی با رزولوشن 1440 * 2560 بهره می برد. اساسا این مانیتورها دارای دو پورت ورودی HDMI  (نسخه 2.0 و نسخه 1.4) به همراه ورودی صفحه نمایش می باشند. قیمت آنها در ابعاد 27 و 32 اینچی به ترتیب 309.99 دلار و 359.99 دلار خواهد بود. باید بگوییم که هنوز قیمت این مانیتورها در بازار آمریکا تعیین نشده است. حتما مدل 27 اینچی این مانیتور دارای رزولوشن بهتری نسبت به نسخه ی ۳۲ اینچی خواهد بود. لازم به ذکر است که با منحنی بودن این مانیتورها، ابعاد اجسام موجود در تصاویر کوچک تر دیده نمی شود ولی این مشکل در اندازه 32 اینچی به خوبی قابل درک می باشد.

مانیتورهای گیمینگ سامسونگ

به طور کلی قیمت  تمامی این مانیتورها تقریبا بین 300 تا 350 دلار خواهد بود و این مانیتورها به طورکلی می توانند گیمرهای بسیاری را به سوی خود جلب نمایند. در نتیجه تمامی گیمرها می توانند با این مانیتورها بازی های بسیار با کیفیتی را اجرا نموده و از آن لذت ببرند. اکنون باید در مقام مقایسه، مانیتورهای گیمینگ سایر برندها را نیز بررسی نماییم تا بتوانیم یک نظر درست نسبت به قابلیت های این مانیتور بدهیم، در غیر این صورت کاربرد چندانی در این مانیتورها مشخص نمی شود.

اساسا کمپانی سامسونگ پس از تولید تلویزیون های منحنی خود بسیاری از افراد را شگفت زده کرد و توانست از سوی بسیار از افراد تاییدیه گرفته و دنیای تلویزیون ها را متحول کرد.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  سامسونگ در گوشی های خود از اندروید 8 استفاده خواهد کرد

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مانیتورهای گیمینگ سامسونگ رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *