مانیتورهای جدید ال‌جی با قابلیت‌ها تطبیق‌پذیر

تلویزیون های ال جی

 

در CES 2018 در لاس‌وگاس، ال‌جی مدل‌های بهبودیافته‌ای از سری مانیتورهای محبوبش که مجهز به فناوری Nano IPS هستند را معرفی می‌کند. این مدل‌ها دارای قابلیت تولید رنگ در سطح جدیدی هستند. ال‌جی برای پاسخ به بازخوردهای مصرف‌کنندگان، پشتیبانی از HDR600 با وسعت داینامیک بالاتر، روشنایی بیشتر و قابلیت‌های جدید اتصال با پشتیبانی از Thunderbolt 3 را به مانیتورهایش اضافه کرده است.
مانیتور 32 اینچی UHD 4K ال‌جی (مدل 32UK950) اولین محصولی با فناوری پیشرفته Nano IPS است. فناوری
Nano IPS شامل استفاده از ذراتی با اندازه نانومتری در نمایشگر LED است تا طول‌موج‌های اضافی را جذب کند. این قابلیت به‌شدت وضوح و خلوص رنگ‌های نمایشگر را بالا می‌برد تا تجربه تماشایی دقیق‌تر و واقعی‌تری داشته باشید. مانیتور ال‌جی می‌تواند 98 درصد از رنگ‌های طیف DCI-P3 را نمایش دهد که با مانیتورهای استفاده‌ شده در فیلم‌برداری‌های فیلم‌های بزرگ هالیوود قابل‌رقابت است. این محصول با پشتیبانی از HDR 600 برای افراد که محتوای رسانه‌ای تولید می‌کنند و می‌خواهند رنگ‌هایی عالی در تصویر داشته باشند ایدئال است. استفاده‌کنندگان از LG 32UK950 وسعت داینامیک بالا در نقطه اوج روشنایی 600 candela (cd/㎡) را تجربه خواهند کرد.
مدل 32UK950 ال‌جی از اولین داک نمایشگر Thunderbolt 3 برخوردار است تا از اتصال زنجیره‌ای 4K پشتیبانی کند و قابلیت اتصال دو مانیتور 4K را فراهم ‌آورد. این مانیتور ال‌جی می‌تواند به نوت بوک‌های Thunderbolt 3 مانند مک بوک پرو از طریق یک کابل فعال Thunderbolt 3 متصل شود و احتیاجی به اداپتور شارژ و یا کابل‌های توی دست و پای USB نداشته باشند. تنها کابل Thunderbolt 3 این مانیتور می‌تواند هم‌صدا و تصویر 4K را منتقل کند و هم نیروی کافی برای شارژ یک نوت بوک 60W را فراهم کند و باعث شود میز کاری شما بسیارخلوت شود. با پایه زیبا و مدرن Edge-ArcLine و طراحی بدون حاشیه در چهار طرف صفحه‌نمایش، گویی تصویر به معنی واقعی کلمه از گوشه‌ها سرازیر می‌شود و این مانیتور را از همه مدل‌های موجود در بازار متمایز می‌کند.
محصول دیگری که انتظار می‌رود در CES امسال موردتوجه قرار گیرد، مانیتور فوق عریض 34 اینچی ال‌جی (مدل 34WK95U) است که طیف وسیعی از رنگ‌های دقیق و زوایای دید را با رزولوشن 5K سورئال (5120 x 2160 pixels) ارائه می‌کند. اولین مانیتور فوق عریض 21:9 5K شرکت ال‌جی به مانیتوری بسیار بزرگ و عریض و رنگ‌هایی چشم‌گیر مجهز شده است. این تجربه تماشای 5K برای استفاده‌کنندگانی که می‌خواهند چند کار هم‌زمان انجام دهند مانند ادیتورهای ویدیو، عکاسان و توسعه‌دهندگان اپ و نرم‌افزار آماده‌شده است.
مدل 34WK95U از فناوری Nano IPS پشتیبانی می‌کند و دارای قابلیت‌های فوق‌العاده تولید رنگ و HDR600 است. به‌علاوه مدل 34WK95U دارای پورت Thunderbolt 3 است که قابلیت انتقال تصاویر با رزولوشن 5K در 60Hz را با یک کابل دارد. رابط Thunderbolt 3 برای کسانی که یکسره لپ‌تاپ شارژ کرده و همچنین دوست دارند با سرعت ویدیو ، صدا و داده انتقال بدهند، ایده‌آل است و نیازی به آداپتور AC جداگانه ندارد. این مانیتور با نیم‌رخی ظریف و خیره‌کننده و با طراحی نمایشگر بدون حاشیه در 4 طرف و پایه هلالی جذاب و باریک و تصویر بهبودیافته حتی در زمان خاموشی هم‌ چشم را خیره می‌کند.
آقای Chang Ik-hwan، رئیس بخش IT ال‌جی گفت: “بیشتر ما هرماه صدها ساعت جلوی مانیتور هستیم واین در ‌حالی است که مانیتور یکی از محصولاتی است که احتمال ارتقای آن برای افزایش بهره‌وری بسیار پایین است. با این معرفی مانیتورهای پرمیوم جدید ال‌جی، هدف ما گفتن این نکته بود که ال‌جی کاملاً به ارائه بهترین رزولوشن تصویر ممکن و بهترین تجربه کاربری برای پشت میز و یا محل کار متعهد است.”
محصول موردتوجه دیگر ال‌جی، مانیتور بازی QHD (مدل 34GK950G) است که کیفیت تصویر پرمیم با فناوری Nano IPS و فناوری پرسرعت G-Sync را ارائه می‌کند.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بررسی گوشی دو سیمکارته ال جی با نام OTIMUS L7.2

نظرات در مورد : مانیتورهای جدید ال‌جی با قابلیت‌ها تطبیق‌پذیر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *